21 czerwca 2023 r.

Multikino, Złote Tarasy (sala nr 5) – ul. Złota 59, Warszawa

G

Idea konferencji

Już po raz szósty spotkamy się na konferencji przygotowanej przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska, podczas której eksperci reprezentujący agencje, reklamodawców, wydawców oraz platformy technologiczne podzielą się najnowszą wiedzą na temat programatycznego zakupu reklamy.

Podczas wydarzenia: 

Dowiesz się,

jak bezpiecznie oraz efektywnie realizować kampanie z wykorzystaniem programmatic.

Zobaczysz

najciekawsze przykłady zrealizowanych programatycznie kampanii.

Poznasz

nowe możliwości ekosystemu programmatic, które możesz wykorzystać w swojej firmie.

Nauczysz się,

jak efektywnie docierać do konsumentów po zmianach związanych z ograniczeniem 3rd party cookies.

Dla kogo?

· Kadra zarządzająca

· Pracownicy działów marketingu

· Przedstawiciele agencji oraz wydawców

· Uczniowie i studenci kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem

· Pasjonaci reklamy

 

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online w tym e-commerce.

 

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

Prowadząca konferencję: Elżbieta Kondzioła, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska

8:45

Rejestracja uczestników

9:20

Powitanie

9:30

Rozwój i bezpieczeństwo

opis

Programmatic w Polsce i Europie. Jak definiujemy działania programatyczne. Wartość inwestycji w programatyczny model zakupu powierzchnii oraz działania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa podczas realizacji działań.

Elżbieta Kondzioła,
Online sales director,
LOVEMEDIA,
Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska

9:50

Quality w programmatic

opis

Jak zapewnić bezpieczeństwo w transakcjach programatycznych. Opis standardów, procesów oraz narzędzi w obszarze quality od strony platform SSP.

Marcin Białota,
Head of Service CEE,
Equativ

10:10

Display & Video 360 jako drzwi do sukcesu: Jak zwiększyć świadomość marki poprzez zaangażowanie użytkowników na stronie internetowej?

opis

Załóżmy, że programmatic to drzwi digital marketingowego ekosystemu – drzwi do sukcesu. Jednak aby odnieść sukces marki, należy te drzwi otworzyć. Co jest kluczem do sukcesu kampanii DV360? 
Podczas wystąpienia omówione zostaną najlepsze praktyki optymalizacji działań realizowanych za pomocą DV360, w oparciu o case study marki Porta.

Marta Kusowska,
Google Marketing Platform Expert,
Full Stack Experts

10:30

SPO (supply path optimization) – nowy trend czy chwilowy hype? Optymalizacja źródeł monetyzacji wydawcy

opis

Złożoność ekosystemu programmatic powoduje, iż ta sama powierzchnia reklamowa jest oferowana za pośrednictwem wielu SSP, co jest problematyczne dla platform zakupowych (brak przejrzystości, multiplikacja requestów, konkurowanie z samym sobą, ślad węglowy, itd.). Optymalizacja ścieżki zakupowej (SPO) powoduje, że strona kupująca szuka bliższych relacji z dostawcami powierzchni celem zmniejszenia liczby pośredników, poszukuje większej wydajności, wyższej jakości oraz obniżenia kosztów. Co więc SPO oznacza dla wydawców oraz monetyzacji ich powierzchni reklamowej, również w kontekście dużych wyzwań w bliskiej przyszłości (słabszy popyt w Q1 ‘23, świat bez cookie, zwiększające się wymagania dot prywatności itp.)?

Tomasz Musiał,
Head of WPartner,
Wirtualna Polska Media

10:50

Przerwa kawowa

11:10

GA4, GCP i programmatic – jak połączyć żeby osiągnąć jak najwięcej?

opis

Kilka dni po naszej konferencji Google Analytics w wersji Universal przestanie zbierać dane i nastąpi czas Google Analytics 4- co niesie za sobą wiele zmian w podejmowaniu decyzji marketerów. Jeszcze większą wagę należy przywiązywać do ekosystemu Google Cloud, który będzie mocniej zintegrowany z “nowym” GA. Jak wykorzystać ten wiatr zmian w analityce do działań programmatic ? W wystąpieniu pokażemy kluczowe zalety tego połączenia i integracji ekosystemów, wykorzystanie danych i rozwiązania które pomogą poprawić performance kampanii programmatic- czyli jak efektywnie wykorzystać DV360, GA4 i Google Cloud – opowiedzą Google & Salestube, Sales Partner GMP i Reseller & Service Partner GCP.

Adelina Khusainova
Junior Platform Sales Specialist,
SalesTube
Maja Żelazek
Platforms Partner Manager, CEE,
Google

11:30

Data Enrichment w strategii programmatic, czyli jak dodatkowe dane o konsumentach przekładają się na efekty

opis

W wystąpieniu opowiem jak wykorzystać proces wzbogacania danych o użytkownikach o dodatkowe informacje pochodzące z różnych źródeł w strategii programmatic. Odpowiem na pytanie w jaki sposób dokładniejsze targetowanie kampanii reklamowych i personalizacja treści przekładają się na lepsze wyniki i skuteczność działań marketingowych. Goście dowiedzą się również jak jeszcze precyzyjniej dostosować swoje przekazy, aby były bardziej atrakcyjne i trafne dla potencjalnych klientów, co z kolei prowadzi do zwiększenia konwersji i ROI.

Tomasz Chłodecki,
CEO,
Justtag Group

11:50

Dezintermediacja, czyli jak decyzje dostawców technologii wpływają na zakup mediów.

opis

Rynek AdTech dynamicznie się rozwija, a dostawcy technologii programmatic wdrażają nowe rozwiązania mające na celu ułatwienie zakupu mediów. Jak ich strategie i decyzje wpływają faktycznie na dostęp do powierzchni i efektywność ich zakupu?

Małgorzata Kmieciak,
Managing Director CEE,
Equativ

12:10

Retail Media – dobre rozwiązanie na erę post-cookie?

opis

Postaram się odpowiedzieć na pytania: czym są Retail Media, co mają wspólnego z Programmatic Buyingiem i czy w przyszłości będą w stanie odpowiedzieć na potrzeby Marketerów w Świecie bez 3rd party cookies.

Marta Zielonka,
Programmatic & Retail Media Investment Manager,
Publicis Groupe

12:30

Programmatic w Digital Out of Home – skąd przychodzimy, gdzie obecnie jesteśmy i dokąd zmierzamy.

opis

Programmatic w Digital Out of Home funkcjonuje na polskim rynku już od ponad roku. W tym czasie z powodzeniem realizowane są kampanie, a zakup odbywa się w modelach znanych ze świata online.
Jednak warto odpowiedzieć sobie na pytania w jakim momencie rozwoju rynku i technologii obecnie jesteśmy oraz dokąd zmierzamy.
Podczas prezentacji opowiem oczywiście o polskim rynku ale także o rynkach zachodnich, które, tak jak w większości przypadków wyznaczają trendy.

Radosław Gołąb,
Dyrektor ds. rozwoju oferty digital,
AMS

12:50

Lunch

13:40

Programatyczny niezbędnik wydawcy

opis

Dlaczego reklamy nie wyświetlają się w mojej witrynie? Z jakiego powodu tak mało zarabiam?
Przegląd najpopularniejszych pułapek, jakie czyhają na wydawców rozpoczynających i jak i kontynuujących emisję reklam programatycznych.

Krzysztof Czok,
Członek Zarządu,
Tri-table

14.00

Programmatic DOOH – Inauguracja w Polsce

opis

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE,
Hybrid

14:20

Co po cookiesach 3rd party? Stan rozwoju rozwiązań opartych o identyfikatory 1st party

opis

Jak wykorzystanie ciasteczek 1st party wygląda w Polsce w porównaniu z innymi krajami? Które identyfikatory zyskują na popularności i czy mamy szanse na rynkowy standard? Jakie są dotychczasowe doświadczenia reklamodawców targetujących środowiska cookieless? Prezentacja omówi możliwości stosowania identyfikatorów 1st party, ich ograniczenia i potencjalne wyzwania związane z implementacją.

Anton Karpovych,
Platform Solutions Consultant,
Adform

14:40

Czy seller-defined audiences będą rewolucją w targetowaniu grup docelowych?

opis

Trwają prace nad znaczącym ograniczeniem możliwości zastosowania third party cookies. W związku z tym IAB Tech Lab zainicjowało Project Rearc w celu przedstawienia nowych rozwiązań, które pomogą branży zachować istniejące mechanizmy działania. Jednym z owoców tej pracy są Seller-Defined Audiences (SDA).
SDA jest specyfikacją, która opisuje w jaki sposób wydawcy (lub ich partnerzy) mogą dostarczyć istotnych informacji o swoich zasobach i odbiorcach dalszym nabywcom w ramach OpenRTB w ustandaryzowany sposób. Sygnały SDA – główny owoc specyfikacji – mają być połączone z bid requestami pochodzącymi od zainteresowanych wydawców. Wyróżniamy 2 typy sygnałów SDA, każdy przenoszący inny rodzaj danych. Są to kontekstowe sygnały SDA, które zawierają tematy odzwierciedlające treść strony, oraz sygnały opisujące użytkownika w oparciu o jego zachowanie na domenach wydawcy. W trakcie prezentacji chciałbym opowiedzieć odbiorcom:
– Czym jest SDA i w jakim celu powstało?
– Jakie są rodzaje sygnałów SDA?
– Jakie są 3 kluczowe elementy zgodnego sygnału SDA?
– Jakie możliwości daje SDA wydawcom i dlaczego są one atrakcyjne?
– Jakie mogą być korzyści z zastosowania SDA dla kupujących media?
– Jakie mogą być przykłady zastosowania?
– Jakie są ryzyka / aspekty do poprawy związane z SDA? (np. kompletność sygnałów, zgodność ze specyfikacją, certyfikacja)
– Czy naszym zdaniem SDA skutecznie uzupełni niedobór informacji powstały po ograniczeniu roli 3rd party cookies?

Urszula Salawa,
Business Development Manager
RTB House 

Wojciech Stegman,
RTB House

15:00

Dynamic Creative Optimization – o czym warto pamiętać i jakie cele możesz osiągnąć?

opis

Czy znasz wszystkie możliwości personalizacji kreacji w ekosystemie GMP? W wystąpieniu przestawimy kluczowe rozwiązania personalizacji kreacji i optymalizacji workflow przy wykorzystaniu kreacji dynamicznych w ekosystemie GMP. Omówimy w jaki sposób zoptymalizować naszą codzienną pracę przy kreacjach w programmatic oraz jak możemy dynamicznie dopasować przekaz reklamy na całym etapie lejka zakupowego klienta. W wystąpieniu nie zabraknie też best practice od ekspertów z SalesTube oraz praktycznych przykładów dzięki prezentacji case study z różnych branż.

Anna Roczniak,
MarTech Consultant,
SalesTube
Aleksander Chim,
Programmatic Buying Manager,
SalesTube

15:20

Przerwa kawowa

15:40

Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies.

opis

Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem a  identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem.
Poznaj cztery strategie, które pomogą Ci w cookielessowej rzeczywistości 
1. Alternative IDs – niedaleko pada jabłko od jabłoni
2. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w targetowaniu semantyczno-kontekstowym
3. 1st party data – korzyści dla wydawcy i reklamodawcy
4. Jak targetować ruch ID-less

Marcin Czachorowski,
Senior Manager,
Demand Partnerships CEE,
Equativ

16.00

Czy kampania programmatic może być mniej lub bardziej przyjazna dla planety? Trend „sustainability” w marketingu

opis

Czy tego chcemy, czy nie, działania reklamowe również wykorzystują energię, a zatem mogą mieć wpływ na przykład na ilość emitowanego przez nas CO2. Niektórzy reklamodawcy, chcąc ograniczać swój wpływ na środowisko, już teraz decydują się uwzględniać cele ekologiczne w planowaniu swoich kampanii. Prezentacja opowie o tym, jakie czynniki można brać pod uwagę przy reklamie digital oraz jakie przełożenie może mieć to na zakup w modelu Programmatic.

Jacek Wąs,
Head of Customer Success, CEE,
Adform

16:20

Raporty Drive2Store: Działaj, optymalizuj i waliduj w programmatic

opis

Justtagowe podejście do programmatic’a, czyli jak zwiększamy skuteczność kampanii reklamowych. Opowiemy w jaki sposób optymalizować działania na styku Klienta z marką oraz dostarczymy rozwiązania w zakresie wspierania, pozyskiwania i utrzymania klientów. Zaprezentujemy narzędzia umożliwiające weryfikację wyników kampanii i walidację danych, które pomagają osiągnąć lepsze wyniki kampanii. Pokażemy skuteczne możliwości wykorzystania programmatic dla biznesów posiadających sklepy stacjonarne z wykorzystaniem raportów Drive To Store.

Ania Babiel-Kowalczyk,
Head of Product & Partnerships, Justtag Group
Szymon Smolski,
Agency Sales Manager,
Justtag Group

16:40

Real-Time marketing, czyli jak promować markę budując relacje z otoczeniem.

opis

Trendy w programmatic – podejście skoncentrowane na kliencie  “consumer centric approach”
Wzrost zainteresowania AI i jej wykorzystanie dla skuteczności kampanii
Real-time strategy – zalety triggerów
Alternatywne sposoby prowadzenia kampanii na YouTube.

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE,
Hybrid
Przemysław Symonides,
Business Development Director,
Hybrid

17:00

Zakończenie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Prelegenci

Marcin Białota

Head of Service CEE w Equativ – firmie oferującej transparentną i niezależną platformę do monetyzacji powierzchni reklamowej. Z Equativ związany od 2016 roku, obecnie odpowiada za obszar client-service dla klientów regionu CEE. W branży AdTech od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał pracując w Grupie Interia.pl, gdzie był odpowiedzialny m.in. za realizację kampanii reklamowych, wdrażanie rozwiązań adserwerowych oraz implementację nowych formatów reklamowych.

 

Tomasz Chłodecki

Tomasz Chłodecki jest CEO i współtwórcą Grupy Justtag, czołowej platformy danych w regionie CEE. Prowadzi spółkę od 2016 roku, od tego czasu przeprowadził wiele procesów strategicznych i przejęć. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Rocket Internet i PayPal realizując projekty marketingowe i business development w Hiszpanii, we Włoszech i na Bliskim Wschodzie.

Aleksander Chim

Programmatic Buying Manager w SalesTube 
Programmatic Manager w agencji MarTech & e-commerce SalesTube, certyfikowany trener Google Marketing Platform. Od 2015 roku współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz Retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej jak i client service. Specjalizuje się w technologiach takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager. 
”

Marcin Czachorowski

Marcin w Equativ od blisko dwóch lat, odpowiada za rozwój biznesu po stronie demand w regionie CEE, oferując agencjom wszechstronne wsparcie w zakresie reklamy programmatic i media solutions. Z branżą digital advertising  związany jest od 16 lat. Doświadczenie zdobywał w strukturach Agory, Interii i Polsat Media, pracując z kluczowymi reklamodawcami i domami mediowymi na rynku polskim.

Krzysztof Czok

Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 16 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafał Agnieszczaka. Aktualnie jako Członek Zarządu 

spółki Tri-table Sp. z o.o. odpowiada za rozwój wielofunkcyjnego narzędzia tri-table – technologii adserwerowej dla małych i średnich witryn oraz platformy do monetyzacji i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców. Zastępca Szefa Grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska. Absolwent “”Informatyki i Ekonometrii”” oraz “”Socjologii”” na Politechnice Śląskiej, a także studiów podyplomowych “”Analityka Finansowa”” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i “”Inżynieria Danych – Big Data”” w Szkole Głównej Handlowej.

Radosław Gołąb

Dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS S.A

W AMS odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami. Z branżą reklamy online związany od ponad 15 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest szefem Grupy Roboczej IAB Digital Out of Home, a także członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, motocyklista oraz triathlonista.

Anton Karpovych

Platform Solutions Consultant, Adform

Z reklamą digital jest związany od 2018 roku. Karierę zawodową zaczął w Starcomie, gdzie miał okazje współpracować z największymi reklamodawcami z branży FMCG w Polsce. Później doświadczenie zdobywał w pierwszej agencji one-stop-shop dla e-commerce w Polsce. Obecnie w Adform doradza klientom w zakresie strategii wykorzystania inteligentnych narzędzi w marketingu internetowym na rynkach CEE.

Adelina Khusainova

Junior Platform Sales Specialist w SalesTube 

W Salestube ( GMP Sales Partner & GCP Reseller Partner) odpowiada za współpracę z wszystkimi podmiotami zainteresowanymi pracą w ekosystemie Google Marketing Platform. Doradza wybór odpowiednich narzędzi zarówno agencjom jak i klientom z branży e-commerce na ponad 30 rynkach. Współtworząc Ebook o Google Marketing Platform zainteresowała się Google Analytics 4 i Google Cloud i ich wpływom na działania programmatic. W ostatnich miesiącach zagłębia się w rozwiązania z ekosystemu Google Cloud i rozbudowie oferty i ekspertyzy Salestube w tym zakresie.

Małgorzata Kmieciak

Z firmą Equativ (dawniej Smart) związana od lutego 2018, gdzie odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy w regionie CEE oraz zarządzanie warszawskim oddziałem spółki.
Ma ponad 14-letnie doświadczenie w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych, które zdobyła współpracując z kluczowymi wydawcami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i największymi markami.

Elżbieta Kondzioła

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Przewodnicząca Prezydium oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display jak i działań content marketingowych i dedykowanych oraz projektów cross-mediowych (online, prasa, konferencje i webinary). Obecnie specjalizuje się w realizacji efektywnościowych kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy. Jej pasją w czasie wolnym jest jeździectwo, posiada drugą klasę sportową w dyscyplinie skoki przez przeszkody.

 

Ania Babiel-Kowalczyk

Anna Babiel-Kowalczyk Związana z branżą martech od 2018 r., kiedy dołączyła do Netsprint jako Data Partnerships Specialist i odpowiadała za relacje oraz integracje z dostawcami danych. W Justtag Group jako Head of Product & Partnerships zarządza jakością platformy Justtag (dane online&offline), rozwojem produktów danowych i analitycznych oraz integracjami.

Marta Kusowska

Google Marketing Platform Expert @ Full Stack Experts Sp. z o.o.

Od 2009 związana z SEM. Kobieta, która wyznaje zasadę, że złote rybki nie urosną większe, niż akwarium, w którym się znajdują. Dlatego nie poprzestała na prowadzeniu kampanii Google Ads i w swoich projektach zaczęła powiększać akwarium, poprzez ekosystem Google Marketing Platform. Realizuje kampanie dla największych marek w Polsce i zagranicą, wielokrotnie nagradzanych w konkursach tj.: Performance Diamonds CEE czy European Search Awards. Prowadząca warsztaty w ramach programu Google Digital Maturity Transformation. Prelegentka wielu polskich i zagranicznych eventów tj., Blueffect, IAB How to.., DIMAQ Voice czy konferencji Google. Od 2023 Google Certified Individual Platforms Trainers Community Lead CEE, gdzie wspiera rozwój trenerów Google w regionie CEE. Prywatnie pasjonatka podróży i żeglarstwa. W 2022 opłynęła najdalej wysunięty na północ Europy Przylądek Północny – Nordkapp.

Grzegorz Marczak

Sales Director CE, Hybrid

Grzesiek jest managerem z ponad 15 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI, związany był m.in z OOH, digitalem, aplikacjami oraz prasą. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za sprzedaż i jej rozwój na rynkach CEE, LATAM i w Afryce

Tomasz Musiał

W Wirtualna Polska Media odpowiada od 2021 za platformę SSP WPartner oraz rozwój sieci partnerskiej wydawców. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji przychodów wydawców internetowych z kanału programmatic. Prywatnie fanatyk squasha, kite-surfingu oraz nart i snowboardu.

Anna Roczniak

MarTech Consultant w SalesTube, 
specjalista w zakresie rozwoju Klientów Salestube możliwości Google Marketing Platform oraz innych rozwiązań z obszaru Mar-Tech, Od ponad 4 lat związana z branżą programmatic i technologii. W Salestube, największym Sales Partnerze technologii Google Marketing Platform na rynku CEE- odpowiedzialna przede wszystkim za digital consulting w zakresie programmatic, technologii digital, czy innych usług. Na co dzień pracuje z agencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi w branżach takich jak e-commerce, finanse, IT i wiele innych zarówno z Polski jak i innych krajów w CEE.

Urszula Salawa

Business Development Manager w RTB House

Ponad 7 lat doświadczenia pracy w branży AdTech ( Od platform SSP, DMP, adserwerów po wiodące technologie DSP w CEE – w tym Smart Adserver, Adform i RTB House). Współpracuje z wiodącymi agencjami, reklamodawcami i wydawcami w Polsce przy strategicznych projektach marketingowych oraz pomaga realizować jak najskuteczniejsze kampanie brandingowe i performance’owe w internecie.

 

Szymon Smolski

Szymon Smolski jest ekspertem z zakresu marketingu i sprzedaży związany z Justtag Group od 2018 roku. Obecnie pełni funkcję Agency Sales Managera, zajmując się współpracą z Domami Mediowymi. Wcześniej pracował w Selectivv Mobile House oraz CANAL+, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu. Jego doświadczenie i wiedza w dziedzinie marketingu zostały docenione przez Uniwersytet SWPS, gdzie od 2019 roku prowadzi wykłady z tej dziedziny.

Wojciech Stegman

Związany z branża mediową od dekady oraz z RTB House od 5 lat. Prowadzi cześć zespołu odpowiedzialnego za obsługę i rozwój współpracy z klientami rynku polskiego. Aktywnie projektuje i wdraża innowacyjne rozwiązań w zakresie kampanii digitalowych. Prywatnie, entuzjasta sportów związanych z deską – snowboard i kitesurfing, niegdyś backpacker zwiedzając różne zakątki świata od blisko roku poznaje uroki bycia tatą.

Przemysław Symonides

Business Development Director, Hybrid

Przemek jest związany z branżą digital od ponad dziesięciu lat. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu cyfrowego. Zdobył duże doświadczenie po stronie wydawcy oraz po stronie domów mediowych. Jest pasjonatem nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Posiada bogate doświadczenie w obszarze sprzedaży. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za rozwój sprzedaży oraz relacje z kluczowymi klientami firmy.

Jacek Wąs

Head of Customer Success, CEE, Adform.

Z reklamą online związany od 2011 roku. W Adform od 7 lat doradza reklamodawcom i agencjom. Obecnie jako Head od Customer Success odpowiada za strukturę konsultantów i techniczne aspekty współpracy z kluczowymi klientami w regionie CEE. Prelegent zarówno na konferencjach branżowych IAB, jak i na wydarzeniach organizowanych przez Adform. Wcześniej przez ponad 5 lat zdobywał doświadczenie w zakresie planowania i zakupu reklamy w mediach internetowych w agencji Starcom.

Marta Zielonka

Programmatic & Retail Media Investment Manager w Publicis Groupe

Od zawsze związana z reklamą Digital. Dołączyła do Publicis Groupe w 2009 r. Planowała i kupowała kampanie internetowe w agencjach Zenith i Performics. Od 2012 roku  rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych. W 2017 r. objęła Stanowisko Programmatic Investment Managerki specjalizując się w negocjacjach związanych Programmatic Direct. W 2022 r. poszerzyła kompetencje o nowy obszar – Retail Media.

Maja Żelazek

Platforms Partner Manager, CEE at Google
Jako Platforms Partner Manager zajmuje się strategią rozwoju kompetencji Certyfikowanych Partnerów Google. Wspiera agencje marketingowe w osiąganiu kolejnych etapów digitalowej dojrzałości i budowaniu ich technicznej ekspertyzy. Od początku kariery związana z programmatic buying i szeroko pojętym martechem, zdobywając doświadczenie w największych domach mediowych i agencjach performance’owych w Polsce i na świecie.

Cennik

  • DIMAQ Employer: rabat przyznawany jest posiadaczom certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer (wskazanych imiennie w zgłoszeniu).
  • Posiadacze certyfikatów DIMAQ: rabat przyznawany posiadaczom certyfikatów DIMAQ, którzy nie są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer.
  • Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsor

Patroni Medialni

Współpraca

Organizator

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu