Alice in

Programmaticland

 

18 czerwca 2018, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa

Alice in

Programmaticland

 

18 czerwca 2018, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa

Na konferencji IAB HowTo: Alice in Programmaticland zabierzemy Cię w fascynującą podróż. Otrzymasz potężną dawkę eksperckiej wiedzy jak właściwie wykorzystywać technologię i narzędzia tworzące świat programmatic!
U

Rozszerzysz

swoją wiedzę z zakresu programmatic i zobaczysz inspirujące przykłady wykorzystania jej w praktyce.

Poznasz

konkretne mechanizmy dedykowane poszczególnym obszarom działalności Twojej firmy oraz dowiesz się, jak zintegrować te procesy by osiągnąć najlepsze rezultaty.

Dowiesz się

jak skutecznie planować działania wykorzystując dane z różnych źródeł.

Przekonasz się,

że programmatic to świat idealnie zorganizowany, dysponujący narzędziami, które w łatwy sposób pomogą osiągnąć założone cele
O IAB HowTo

IAB HowTo to cykl konferencji zainicjowanych przez przedstawicieli Grup Roboczych działających przy IAB Polska.

To jedyne takie wydarzenia tworzone, organizowane i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska – zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.

Dla kogo?

Konferencja IAB HowTo: Alice in Programmaticland jest przeznaczona przede wszystkim dla managerów i specjalistów prowadzących projekty z zakresu digital marketingu i e-commerce oraz dla wszystkich, których inspiruje ten temat oraz chcieliby pogłębić swoją wiedzę i zobaczyć świat po drugiej stronie lustra.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

PROGRAM

AS KIER

 09:00-09:30

Jak zmieniło się strategiczne planowanie komunikacji marek w dobie programmatic.

Anna Wawrzeniuk, 
MediaCom

Implementacja technologii programmatic w codziennym zakupie i planowaniu kampanii powoduje, że inaczej należy spojrzeć na strategię marek i analizę grup docelowych. Nieodzownym elementem pracy nad strategią komunikacji staje się Data Review , zrozumienie zachowań grup docelowych i ich segmentacja. Opowiemy jak musiała zmienić się praca marketera i agencji, żeby w pełni wykorzystywać możliwości dostępnej technologii. Pokażemy na przykładzie, jak najskuteczniej podejść do tworzenia Data Driven Campaign.

09:30-09:50

Jak Programmatic Buying wpływa na korzystanie z Customer Journey?

Michał Gąś, 
Cube Group

Z prezentacji dowiesz się m.in. do czego potrzebne jest Customer Journey, jak strukturą kampanii programmatic odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, co jest najważniejsze w optymalizacji kampanii w tym narzędziu, a także jak uzyskać większy obraz działań mediowych w internecie i jak to wykorzystać.

09:50-10:10

Programmatic wideo,
czyli telewizja 2.0

Dawid Dutkiewicz, 
Bluerank

Z prelekcji dowiesz się m.in.:
• kto ogląda wideo w Internecie
• czym jest programatyczny zakup wideo
• na czym polega przewaga tej formy nad bezpośrednim zakupem wideo online
• jakie są sprawdzone sposoby na skuteczne dotarcie do klientów za pomocą wideo
• jakie są możliwości personalizowanego wideo i sposoby na wykorzystanie różnych narzędzi do tworzenia efektywnego storytelling’u
• na co zwracać uwagę przy ocenie i optymalizacji kampanii

10:10-10:25

Brand Safety w programmatic video?

Łukasz Bańkowski,
Adform

W 2016 wg raportu PwC światowe wydatki na reklamę internetową zrównały się z wydatkami na reklamę telewizyjną. Jednym z głównych bodźców do wzrostu online’u jest popyt na formaty video. To efektywne narzędzia komunikacji i budowania zaangażowania konsumentów. Wraz z ich rosnącą popularnością w programatycznym modelu zakupu, klienci stają przed problemami związanymi z bezpieczeństwem marki, ochroną przed fraudami, jakością powierzchni reklamowej i jej widocznością.

10:25-10:40

Case Study: Online to offline – Programmatic jako sposób na wsparcie sprzedaży tradycyjnej.

Michał Kukuła, SalesTube
Jacek Józwiak, Revescore

Na podstawie case study klienta z branży FMCG zademonstrujemy: Jak w Programmatic wspierać efekt ROPO ? jak udowodnić klientowi, że programmatic faktycznie ściągnął klientów do sklepu offline? Które kanały dotarcia będą efektywne?

10:40-11:00

Przerwa kawowa

AS PIK

11:00-11:20

Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia?

Paulina Zyśk-Lisica,
WP

Programmatic to nie tylko platformy zakupowe i sprzedażowe. Programmatic to również integracja z adserwerami Wydawców od których zależy jakość i skuteczność kampanii. Na co zwracać uwagę, aby pieniądze wydatne na świetne platformy i skuteczne bazy danych nie zostały przepalone bez większego efektu czyli o technologii Wydawców w służbie klientom.

11:20-11:40

Automatyzacja kreacji, czyli jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał zakupu programatycznego.

Agata Czech, 
Wavemaker 

Programmatic pomaga zoptymalizować pracę każdego z nas. Myślimy o danych, użytkownikach, miejscach dotarcia, private dealach, open marketach. Wśród wielu specjalistycznych słów wyznaczających trendy zakupu mediów cyfrowych w XXI wieku bardzo często zapominamy, że optymalizacji można poddać również część „jak” ze zdania „do kogo, gdzie i jak mówimy”. W czasie prezentacji opowiem jak wprowadzić automatyzację do obszaru kreacji, dlaczego warto przestać myśleć o tym wyłącznie przez pryzmat remarketingu dynamicznego, pokażę gotowe strategie działania – od najprostszych do trochę bardziej skomplikowanych oraz udowodnię, że kreacja dynamiczna może być nie tylko efektywna, ale również estetyczna.

11:40-12:00

Audience Buying – jeśli się czegoś bardzo chce, a nie wolno, to można?

Elżbieta Kondzioła, 
Sprzedajemy.pl

W jaki sposób ograniczać ryzyko związane z brand safety w kampanii.Jakie zagrożenia wiążą się z emisją w modelu programmatic i jak im zapobiegać. Jak egzekwować dobre praktyki od kontrachentów. Jak praktyczne zastosowanie filtrów brand safety wpływa na efekty kampanii. 

12:00-12:15

Wykorzystanie triggerów w celu zwiększenia efektywności komunikacji (na przykładzie kampanii farma).

Konrad Wiak, 
MediaCom

Wykorzystanie triggerów w kampaniach programmatic to jeden z elementów, który bardzo zwiększa efektywność kampanii. Pokażemy jak dobrać odpowiednie triggery jak je zaplanować, jak wykorzystać możliwości technologiczne platformy DSP, aby jak najlepiej budować biznes klienta.

12:15-12:30

Case study: Król, Dama i Walet Pik czyli najbardziej efektywne taktyki w programmaticu na podstawie case studies.

Norbert Mazur,
IPG Mediabrands
Piotr Zapała, Orange Polska

Kampanie automatyczne nie oznaczają planowania z automatu. Opowiemy o tym, jak inaczej podejść do FMCG a jak do telekomu, w jakich godzinach i dniach się komunikować oraz jakie przyjąć KPI. Uczestnik wyjdzie z inspiracjami dotyczącymi skutecznych taktyk dla swoich kampanii.

12:30-13:30

Lunch

AS KARO

13:30-13:50

Programmatic Breakthrough – Wykorzystanie wielu źródeł danych w jednym ekosystemie.

Michał Kukuła, SalesTube
Jacek Józwiak, Revescore

Jakie dane mogą napędzać naszą kampanię w Programmatic? Jakie mamy możliwości wykorzystania danych od dostawcy technologii? Które narzędzia Google’a wykorzystamy w DoubleClick Bid Managerze?

13:50-14:10

Wysoka jakość danych kluczem do wyższej skuteczności kampanii programmatic – jak uzyskać 360-stopniowy profil klienta dzięki integracji danych na platformie DMP.

Maciek Sawa, 
CloudTechnologies

Technologią umożliwiającą integrację różnego rodzaju danych (1st, 2nd oraz 3rd party) oraz wygodne zarządzanie cyfrowymi informacjami jest DMP (Data Management Platform). Wykorzystując mechanizmy Machine Learning pozwala zbierać informacje o użytkownikach, segmentować ich profile, co umożliwia kierowanie spersonalizowanych komunikatów reklamowych do wybranych grup. Dzięki integracji danych na platformie DMP możliwe jest stworzenie pełnego, 360-stopniowego profilu klienta.
Wykorzystując DMP marketerzy mają pod kontrolą wszystkie dane o użytkownikach. Dane przetwarzane na platformie są poddawane procesowi anonimizacji, dzięki czemu spełniają wymogi prawne związane z ochroną danych osobowych (przepisy RODO).

14:10-14:25

Case Study: Right point, czyli badanie ile trzeba zobaczyć reklamy, aby była skuteczna.

Aleksandra Bujnowska, 
Havas Media Group
i Wiola Łada-Szewczenko
DBi

Przedstawimy prawdziwe case study z kampanii jednego z klientów. Wskażemy jak optymalizować działania pod viewability i jakie efekty to przynosi.
Kluczowym punktem prezentacji będą wyniki badania które przeprowadziliśmy na wszystkich naszych kampaniach pod kątem viewability i damy parę wskazówek/benchmarków jakich poziomów na poszczególnych formatach/rodzajach stron marketerzy powinni oczekiwać.

14:25-14:40

Case study: Machine Learning vs. Human. How to optimize your programmatic monetization?

Łukasz Sidor i Ola Polak, 
Yieldbird

Czy optymalizacja musi spędzać sen z powiek każdemu yield managerowi? Jak wykorzystać machine learning w monetyzacji programmatic? Nasze case study ułatwi znalezienie odpowiedzi na te pytania, jak i będzie stanowić wstęp do dalszej dyskusji.

14:40-14:55

F* the line and grow sales in-store and online.

Marek Kemnitz,
Sociomatic

Ciekawi cię, w jaki sposób sklepy i marki mogą zwiększyć brand awareness oraz podnieść sprzedaż zarówno w sieci, jak i na sklepowej półce? Zastanawiasz się, jak łączyć dane z wielu kanałów i jak skutecznie optymalizować swoje kampanie? Efektywność reklamy digital i dane dotyczące zachowań użytkowników w sieci nie były, i często nadal nie są, łączone z danymi sprzedażowymi sklepów stacjonarnych. Utrudnia to dotarcie do właściwych konsumentów, we właściwym czasie, z właściwą ofertą. Jak sprawić by te dwa z pozoru odrębne światy się spotkały? Zadbamy byś dowiedział się tego z naszego case study.

14:55-15:15

Przerwa kawowa

AS TREFL

15:15-15:35

Przyszłość jest dziś, czyli jak wymodelować customer journey Twojego użytkownika.

Nikodem Sarna, 
Netsprint Group

Modelowanie look-alike wpływa na efektywne zwiększenie zasięgu kampanii, jeśli okaże się on zbyt niski. Odpowiednie wykorzystanie algorytmów i pogłębiona analiza danych, pozwala rozpoznać użytkowników podobnych do tych, którzy są wartościowi z punktu widzenia reklamodawców, a następnie powiększyć skalę działań, przy jednocześnie wysokiej precyzji. Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci jak to zrobić.

15:35-15:55

Jak się odnaleźć w dżungli programmaticu?

Jean Christophe Le Guellec,
Smart

Open Auction, PMP, Deal+, Programmatic Guaranteed… Co to znaczy i jak łatwo znaleźć właściwy rodzaj zakupu/sprzedaży?
O możliwościach zwiększania efektywności kampanii z punktu widzenia kupujących i sprzedających powierzchnie reklamowe.

15:55-15:15

Transparency, Independence and Higher Yields: How AppNexus can help publishers to take Its Business to New Heights.

Philip Zeidler,
Appnexus

In addition to technologies like Header bidding, which gained popularity and almost seems to be a commodity in many markets, publishers started working on their full AdTech stack in order to solve major challenges like transparency, independence & yield

16:15-16:35

Digital OOH – The New Frontier for Programmatic.

Damian Rezner,
Marcin Ciechanowicz, 
Screen Network

Programmatic w Digital OOH to początek rewolucji w reklamie zewnętrznej znanej z wizji z kina Si-Fi. Wykorzystanie danych czerpanych w czasie rzeczywistym pozwala na dotarcie z właściwym komunikatem we właściwym momencie. Świat, w którym ekrany zlokalizowane w przestrzeni miejskiej ekrany komunikują się bezpośrednio z mieszkańcami jest już na wyciągnięcie ręki. W trakcie prelekcji pokażemy najlepsze case-y i przykłady łączenia Offline i Online w jeden zwarty ekosystem.

16:35-16:55

Wejście RODO a prowadzenie działań digital w oparciu o dane – rewolucja czy ewolucja?

Aneta Gąsiorek, 
Netsprint Group

 

1. Pojęcie danych osobowych (w tym przypadek profilowania) i status podmiotów
2. Podstawy prawne przetwarzania danych, obowiązek informacyjny podmiotów i prawa osób, których dane dotyczą
3. Prowadzenie kampanii opartych o dane 1st i 3rd party – kto i gdzie w najbardziej typowych procesach ma jaki status i jakie obowiązki?
4. Aspekty techniczne (np. przekazywanie id usera między platformami DMP/DSP/SSP)

16:55

Zakończenie

Anna Wawrzeniuk, MediaCom
Michał Gąś, Cube Group

Head of Programmatic w Cube Group. Rozwój produktu programmatic opiera o stworzony unikalnie know-how oraz wykorzystanie big data. Posiada doświadczenie w pracy dla takich klientów jak McDonald’s, Castorama, Credit Agricole, Polpharma, Provident, czy Grupa Żywiec. Wcześniej przez 8 lat pracował w domu mediowym OMD jako Digital Manager.

Jacek Józwiak, Revescore

Platform Sales Manager w ReveScore- w pierwszym oficjalnym technologicznym i marketingowym partnerze Doubleclick w Europie Środkowo-Wschodniej. Z branżą internetową związany od 2009. Przed ReveScore pracował w DoubleClick, gdzie obsługiwał klientów DoubleClick w Polsce i na innych rynkach w regionie CEE. Wcześniej pracował m.in. w Stroer Digital Media, gdzie przez kilka lat był odpowiedzialny za adaptację i wdrażanie nowych produktów reklamowych. Od ponad dwóch lat prowadzi również szkolenia i warsztaty z DoubleClick Bid Managera.

Paulina Zysk-Lisica, WP

Z wykształcenia chemik i politolog. Z zamiłowania pragmatyczny marketer, który sukcesu upatruje w technologii i dobrej analityce. Od 10 lat w Wirtualnej Polsce, gdzie obecnie odpowiada za obszar technologii Programmatic/RTB. Wykładowca Collegium Civitas oraz panelistka wielu konferencji branżowych. Prywatnie fanka szybkich rowerów i biegów długodystansowych.

Agata Czech, Wavemaker

Od 6 lat w branży mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze Paid Social. Od 4 zajmuje się szeroko rozumianym e-commerce – od strategii mediowej poprzez dynamiczne kreacje, wdrażanie rozwiązań optymalizacji call center oraz UX i marketing automation. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T-Mobile, Nest Bank czy Wittchen.

Konrad Wiak, MediaCom
Michał Kukuła, SalesTube
Michał Kukuła – Senior Programmatic Buying Specialist w SalesTube. Z branżą mediową związany od 2011 r. – zaczynał jako grafik kreatywny, aby po 5 latach przenieść się do świata programmatic buying. Expert od kampanii video oraz mobile. podobno najlepiej ubrany człowiek na polskim rynku programmatic. Poza pracą – pasjonat sportów motorowych WRC, FIA World RX.
Ola Polak, Yieldbird

Head of Innovation w Yieldbird. Sprawuje nadzór nad działami R&D oraz marketingu, a także wspiera strategiczny rozwój spółki. Wcześniej, jako Strategic Partners Manager w Google, wspierała biznesy wydawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 10 lat rozwiązuje problemy wydawców internetowych, od 4 lat w branży programmatic.

Łukasz Sidor, Yieldbird

Head of Data Science w Yieldbird. Zajmuje się wprowadzam organizacji na wyższy poziom dojrzałości analitycznej.
Opracowuje i wdraża rozwiązania advanced analytics ukierunkowane na uwolnienie potencjału biznesowego leżącego w mixie: real-time’owego przetwarzania danych, zasobów IT, algorytmów machine learning i automatyzacji procesów analitycznych. Przez ostatnie 5 lat tworzył systemy predictive analytics dla firm z branż: Technology, Media, Mobile, Telecom, Oil&Gas i Banking.

Nikodem Sarna, Netsprint Group

Jako Head of Business Development CEE&Partnerships Network w Netsprint Group odpowiada za wzmocnienie relacji z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group oraz opracowanie i rozwój strategii wybranych produktów z portfolio Grupy. Posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży – jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

Damian Rezner, Screen Network

Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Ponad 10-letnie doświadczenie w branży Digital OOH. Odpowiedzialny za wdrożenie kilkudziesięciu projektów Digital Signage w tym wielu projektów z wykorzystaniem możliwości interaktywnych. Od początku istnienia Screen Network, aktywnie tworzący ofertę reklamową. Absolwent studiów MBA Uniwersytetu Gdańskiego.

Marcin Ciechanowicz, Screen Network

W branży od 6 lat. Od początku związany z Programmatic. Doświadczenie zdobywał przy budowie adserwera i tworzeniu SSP. Obecnie zaangażowany w niemal każdy aspekt programmatycznego środowiska, wliczając Out Of Home. Zaciekawiony tym, co przyniesie kolejny bid response.

Piotr Zapała, Orange Polska
Digital Manager w Orange Polska. Od 15 lat związany z branżą internetową. Budował rozwiązania Internetowo-Marketingowe w obszarach biznesowych związanych z farmacją, centrami handlowymi i portalem ofert pracy. Od 1,5 roku odpowiada za digital w Orange ze szczególnym naciskiem na DMP i programmatic.
Elżbieta Kondzioła, Sprzedajemy.pl
Dyrektor sprzedaży online Sprzedajemy.pl oraz Szef grupy programmatic w IAB Polska. Z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji kampanii prasowych oraz projektów cross mediowych, obecnie na co dzień zajmuje się szeroko pojętą reklamą online. Swoją wiedzę wykorzystuje w praktyce oraz stale poszerza uczestnicząc w branżowych szkoleniach i konferencjach. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo. Trenuje dyscyplinę skoki przez przeszkody, ma III klasę sportową.
Aneta Gąsiorek, Netsprint
Publisher &AdOperation Director w Netsprint. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży digital marketingu. W Netsprint odpowiada za rozwój sieci reklamowej Adkontekst, a także zarządza portfelem projektów związanych z obszarem programmatic w Grupie Netsprint. Przed przejściem do Netsprint pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego w Spółce Media Team Interactive, a wcześniej pracowała w IAB Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju. Ukończyła Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na kierunku studiów magisterskich: sztuczna inteligencja komputerowa (robotyka, sztuczne sieci neuronowe) oraz studia inżynierskie ze specjalizacją Bazy Danych. Uwielbia książki, szczególnie kryminały.
Philip Zeidler, Appnexus Germany GmbH
Als Account Executive Central Europe kümmert sich Philip um das Neugeschäft von AppNexus in Zentraleuropa. Er ist seit über 2 Jahren bei AppNexus tätig und seither Ansprechpartner für Publisher, Vermarkter, Datenpartner und Werbetreibende. Er sammelte erste Branchenerfahrungen in San Francisco, wo er sich bei der Firma Smaato auf Mobile Advertising fokussierte. Zu seinen jetzigen Schwerpunktthemen gehören Adserving, Programmatic Buying & Selling, Monetarisierung, Header-Bidding und Ad-Tech Migrationsprojekte.

As an Account Executive at AppNexus, Philip takes care of all New-Business conversations in the Central Europe region, focusing on DACH & Eastern Europe. He joined AppNexus 2 years ago and is the right point of contact for Publishers, Data partners & Advertisers. Phil started his AdTech career in San Francisco and focused the first 3 years on the mobile advertising space at Smaato. He’s an expert in topics like ad serving, programmatic buying & selling, monetization, header bidding and AdTech migration projects.

Marek Kemnitz, Sociomantic
Z firmą związany jest od prawie pięciu lat. Jako Sales Director CEE odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako key account manager w RTB House, gdzie pozyskiwał klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd, w której zajmował stanowisko performance media managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Norbert Mazur, IPG Mediabrands
Aleksandra Bujnowska
Posiadam ponad 12 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w Internecie. Wprowadzałam na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse zajmującą się mediami społecznościowymi i tworzącą komunikację dla marek. Moją pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. W Havas Media Group jestem odpowiedzialna na szkolenia pracowników z zakresu marketingu online. Osobiście pasjonuje się wykorzystaniem BIG DATA w biznesie.
Wiola Łada-Szewczenko
Zajmuje się analizą oraz doradztwem w budowaniu strategii oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspomagających rozwój biznesów klientów poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspert nowych mediów i diagnosta potrzeb z wieloletnim doświadczeniem w branży. Obecnie zarządzająca DBI oraz Ecselis Poland, które są oddziałami międzynarodowych jednostek specjalizacyjnych w ramach Havas Media Group. Wcześniej Performance Marketing Director w Starcom MediaVest Group (Publicis Group). Autor artykułów i komentarzy branżowych oraz prelegent wydarzeń m.in. warsztaty IAB Internet Week czy Executive Summit 2017. Od 2012 roku wykłada w Colegium Civitas ucząc przyszłych planerów budowania strategii nowych mediów. Od dwóch lat pracuje jako mentor dla startupów w SAR.
Dawid Dutkiewicz, Bluerank
Maciek Sawa, CloudTechnologies
Jean-Christophe Le Guellec, Smart
W firmie Smart od początku 2018 roku; jako Business Development Manager odpowiada za kontakty z wydawcami i agencjami reklamowymi.
Z digitalem związany od ponad 4 lat, zafascynowany technologią i nowościami.
Łukasz Bańkowski, Adform
CENNIK
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska Dyrektor Sprzedaży e-mail: m.szybowska@iab.org.pl tel. 784 047 485
Paweł Gmurek Specjalista ds. Sprzedaży e-mail: p.gmurek@iab.org.pl tel. 506 692 443
Sponsorzy
Partnerzy medialni
Akredytacja
Serwis stworzony przez red-studio.eu