move from expectations to reality in
Marketing Automation27 lutego 2018, Hotel Radisson Blu Centrum, ul. Grzybowska 24, Warszawa
move from expectations to reality in
Marketing Automation27 lutego 2017, Hotel Radisson Blu Centrum, ul. Grzybowska 24, Warszawa
Wszystkie bilety wyprzedane.
Nie ma już możliwości zapisu na konferencje.
Weź udział w IAB HowTo!
Dowiesz się,
Sprawdzisz
Zapoznasz się
Poznasz
Marketingu
Strategii
Sprzedaży
CRM
Digitalu
eCommerce
cały dzień poświęcony najnowszym rozwiązaniom i trendom Marketing Automation
unikalnych wystąpień (w tym case studies) kompleksowo przedstawiających marketing automation w odniesieniu do Twojego biznesu
uczestników –przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, z którymi nawiążesz wartościowe kontakty
%
know how dotyczącego wdrożenia automatyzacji w Twojej firmie
08:00-08:50 |
Powitalna kawa / rejestracja |
08:50-09:00 |
Powitanie, informacje organizacyjne |
09:00-09:20 |
Automatyzuj marketing i licz zyski. Stop, odwrotnie! |
Ewelina Ciach
|
SAP
|
09:25-09:45 |
Making contextual marketing a reality |
Rusty Warner |
Forrester |
09:50-10:10 |
Implementing a Data Driven Digital Marketing Strategy with Oracle Marketing Cloud |
Stefano Giudici |
MoneyFarm |
10:15-10:35 |
Marketing automation in practice |
Derick Wiesner |
IBM |
10:40-11:10 |
Przerwa kawowa |
11:10-11:30 |
Jak prowadzić projekty Marketing Automation aby przyniosiły wartość od początku? |
Daniel Viglas
|
Exponea
|
11:35-11:55 |
Połączenie zaawansowanej analityki z działaniami marketing automation skierowanymi do bazy abonentów |
Adam Kutyma
|
PLAY
|
12:00-12:20 |
Automation, AI & Advertising: How marketers are solving age-old problems with new techniques |
Robbie Kearns |
Salesforce |
12:25-12:45 |
Jak skutecznie wdrażać marketing automation w oparciu o technologie big data i machine learning |
Bartosz Tertil |
Deutsche Telekom AG |
12:50-13:50 |
Przerwa obiadowa |
13:50-14:10 |
Marketing automation w aktywnej obsłudze klienta czyli metoda customer success management z wykorzystaniem marketing automation |
Ireneusz Klimczak
|
GetResponse
|
14:15-14:35 |
Personalization of e-commerce customer experience: promotions strategy, pricing segmentation and improvement after implementing SAP Hybris e-commerce cloud |
Roy Egas |
Office Depot |
14:40-15:00 |
Marketing automation w mediach – które elementy w ekosystemie mediowym są możliwe do zautomatyzowania i jaką korzyść niesie za sobą ich automatyzacja? |
Łukasz Plona
|
K2 Media
|
15:05-15:25 |
Przerwa kawowa |
15:25-15:45 |
Strategia automatyzacji i pozyskania ruchu z kanałów zewnętrznych w Grupie Onet RASP |
Michał Grabacki |
Onet RASP |
15:50-16:10 |
Unique User Campaign
|
Marcin Czeczot |
Wirtualna Polska Media |
16:15-16:35 |
Marketing Automation w kontekście RODO: co można, a czego nie można robić? |
mgr inż. Mariola Więckowska |
Allegro |
16:40-17:00 |
Zwiększanie sprzedaży dzięki automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu w branży retail. |
Kamil Lupa
|
frisco.pl
|
O czym warto pamiętać, decydując się na wprowadzenie Marketing Automation?
Zanika granica między sprzedażą i obsługą klienta
Policz zyski i zainwestuj w Marketing Automation
Marketing Automation: Zasady Testów A/B
Marketing automation w czasach fast data
Marketing Automation – modny buzzword czy poważna zmiana w prowadzeniu komunikacji marketingowej?
Sprint, maraton czy forma na całe życie? Jak marketing automation pomaga przestawić się na budowanie relacji z klientem.
Ireneusz Klimczak, Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse.
Konsument zainteresuje się jedynie trafiającą w jego gust ofertą, czyli jak podkręcić marketing automation za pomocą algorytmów Machine Learning?
Ewa Gruszka, IBM Polska, ekspert IAB Polska
2018: Czy to jeszcze inteligentny marketing czy już Marketing Intelligence?
IAB HowTo: wdrożyć zaawansowaną analitykę i marketing w czasie rzeczywistym
3 pomysły na wykorzystanie marketing automation w Twojej firmie
W jaki sposób działy marketingu i sprzedaży mogą wykorzystać sztuczną inteligencję do wydobycia wartości z posiadanych danych?
Poland and Balitcs IBM, ekspert IAB
Krzysztof Szarski Head of Conversion – K2 Internet
Ewelina Ciach, SAP
Rusty Warner, Forrester
Derick Wiesner, IBM
In 2015, Derick created Multiple Marketing Event strategies including the IBMThinkTank initiative to help drive IBM awareness and positioning for the Digital Marketing Agency space. Since then, multiple events have been created in Europe to drive Awareness and Recruit DMAs to IBM’s incredible Ecosystem with multiple pan-Euro wins.
Derick came to the UK from Canada on soccer trials before joining IBM. Derick was born in France to a Canadian father and English mother, is married to Mari from Barcelona with 3 amazing children. He speaks several languages and enjoys his family, sports, travelling and is a very amateur wine aficionado. Derick is also passionate about Leadership and 3 years ago, he graduated from the WW John Maxwell Leadership Academy.
@derickwiesner
Daniel Viglas, Exponea
Paweł Paszkowski, bdsklep.pl
Absolwent Marketingu i Studiów Menedżerskich w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Ukończył też Strategię Komunikacji Marki w Szkole Mistrzów Reklamy. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku oraz wykładowca Studiów Podyplomowych na kierunku “Marketing internetowy” Politechniki Białostockiej. Doradza w zakresie marketingu internetowego, e-handlu, budowania relacji z klientem i szeroko pojętej tematyce e-commerce.
Kamil Konikiewicz, SAS Institute
Artur Kończyński, K2 Digital Transformation
Stefano Giudici, MoneyFarm
Adam Kutyma, Play
Bartosz Tertil, Deutsche Telekom AG
Od 2010r. koordynował projektami analitycznymi oraz współodpowiadał za rozwój systemów analitycznych w T-Mobile Polska, w tym za wdrożenia i operacyjne wykorzystanie nowych zaawansowanych technologii analitycznych, między innymi: Data Mining, SNA, Big Data. Od 2014 roku zaangażowany w rozwój technologii Big Data w telekomunikacji także na regionalnym poziomie jako jeden z leaderów międzynarodowego projektu w Dutsche Telekom AG (Big Data Core Teco @UE)
Obecnie pracuje dla Deutsche Telekom AG, gdzie współtworzy między innymi Centrum Usług Big Data dla 12 krajów w Europie z siedzibą w Atenach, prelegent na konferencjach w kraju i za granicą.
Łukasz Plona, K2 Media
Piotr Wlekliński DoubleClick
Roy Egas, OfficeDepot
Ireneusz Klimczak, GetResponse
dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze – @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.
Łukasz Kosuniak, Businessmarketer.pl
mgr inż. Mariola Więckowska, Allegro
Doświadczona Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) / Data Protection Officer (DPO), obecnie w Allegro, Ceneo. Członek IAPP (International Association of Privacy Professionals), SABI (Stworzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji) oraz ISSA (Information Systems Security Association). Jest absolwentem kierunków IT, bezpieczeństwa informacji, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania projektami IT oraz European Data Protection Law Summer School na kierunku Brussels Privacy Hub Vrije Universiteit Brussel.
Blisko 20 lat kierowała zespołem IT w bankowości i sektorze giełdowym. W swoje obecnej roli łączy wieloletnie doświadczenie IT, w tym współpracę z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie i KNF, z obecną praktyką w obszarze bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych.
Nadzoruje wypełnianie obowiązków Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Rozporządzeń EU i polskich. Współpracuje przy opracowywaniu kodeksów postępowania zalecanych przez RODO w ramach IAB Polska i PIIT. Jako praktyk, swoim doświadczeniem dzieli się ze studentami na Podyplomowych Studiach na kierunku Administrator Bezpieczeństwa Informacji w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Ochrona Danych Osobowych i Informacji Niejawnych w Akademi Leona Koźmińskiego.
Robbie Kearns, Salesforce Marketing Cloud
Last year, Robbie moved to lead the MarTech business for Salesforce’s high growth markets including Eastern Europe, Middle East, Africa, Turkey and Israel working with some of the regions largest brands on their B2B and B2C projects.
Robbie got married to Aleksandra in Poland in 2013 and spends a lot of his time in Poland with family and friends and currently lives in Dublin, Ireland.
Marcin Czeczot, Wirtualna Polska Media
Michał Grabacki, Onet RASP
Piotr Kociszewski, K2 Media
– Gromadzenie, przetwarzanie i analizę danych mediowych w DMP
– Modelowanie statystyczne, w tym: atrybucji, MMM, POEM
– Pogłębioną analitykę oraz wizualizację danych
Kamil Lupa, frisco.pl
Bartłomiej Szpilski, Performics
To jedyne takie wydarzenia tworzone, organizowane i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska- zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.
- Pokażemy typowe i innowacyjne zastosowania, połączenie z Programmatic, zaawansowaną analityką i Big Data oraz wpływu Marketing Automation na całą organizację.
- Pokażemy konkretne, działające case`y prezentowane z udziałem marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania w wykorzystaniu Marketing Automation, skupiając się na praktyce, a nie teorii i obietnicach.
- Zależy nam by uczestnicy konferencji mieli możliwość zobaczenia szerszego kontekstu Marketing Automation. Zamiast postrzegania automatyzacji przede wszystkim przez pryzmat narzędzi, skupimy się na nadchodzącej zmianie, która wpłynie radykalnie na marketing i dotychczasowe sposoby komunikacji z klientami. Dotarcie do właściwego klienta, we właściwym momencie, z właściwym komunikatem, przez właściwy kanał komunikacji.
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
IAB HowTo Marketing Automation
- dla firm niezrzeszonych
IAB HowTo Marketing Automation
- dla firm członkowskich IAB Polska
otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto
Monika Szybowska
Dyrektor Sprzedaży
e-mail: m.szybowska@iab.org.pl
tel. 784 047 485
Serwis stworzony przez red-studio.eu