26 kwietnia 2023 r.

Kino Helios Blue City, Aleje Jerozolimskie 179, Warszawa

G

Idea konferencji

Digital Out of Home przebojem wdarł się na rynek reklamowy oraz do mediaplanów. Jest najszybciej rozwijającą się kategorią w segmencie Out of Home.

Według raportu IGRZ rok do roku wydatki na ten kanał wzrosły o ponad 66%. I właśnie wydatki najlepiej obrazują to, co dostrzegli reklamodawcy wykorzystujący już ten kanał komunikacji, czyli jego skuteczność.

Ale czym jest ten Digital Out of Home? Gdzie można go znaleźć, jak wyglądają ekrany, jak można kupować kampanie, do kogo dociera, jak można go wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych? Na te i wiele innych pytań poznasz odpowiedź podczas konferencji: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium.

Podczas wydarzenia: 

Dowiesz się,

czym jest Digital Out of Home i jak możesz wykorzystać to medium do realizacji swoich celów komunikacyjnych.

Zobaczysz

najlepsze kampanie reklamowe, z kraju i ze świata, które realizowane były na Digital Out of Home.

Poznasz

charakterystykę tego kanału komunikacji i dowiesz się czy Digital Out of Home to bardziej Digital czy Out of Home.

Nauczysz się,

jak skutecznie i efektywnie planować działania na powierzchniach DOOH i jak łączyć je z innymi mediami.

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do osób, które odpowiadają za strategie komunikacyjne i reklamowe, czyli do planerów, brand managerów oraz reklamodawców.

Jeżeli odpowiadasz za promocję marki i decydujesz o tym, w jaki sposób wykorzystać budżet na reklamę, to nie może Cię zabraknąć na tej konferencji.

Digital Out of Home jest bardzo młodym medium, o którym na rynku jeszcze niewiele wiadomo, a które niesie ze sobą ogromne możliwości.

Dlatego też konferencja ta będzie świetną inwestycją w zdobycie nowej wiedzy i nowych kompetencji zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie reklamowym, jak i dla branżowych „wyjadaczy”.

Bez względu na to za jakie media odpowiadasz i jak długo jesteś w branży, to wydarzenie pomoże Ci odkryć reklamę Out of Home na nowo.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

9:30

Powitanie

9:40

Wszystko co musicie wiedzieć o Digital Out of Home… na początek.

opis

Digital Out of Home to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowm, ale światowe trendy nie pozostawiają złudzeń, czeka nas dynamiczny wzrost wydatków reklamowych w tym segmencie. Zobacz jak wygląda Digital Out of Home w Polsce oraz jak można wykorzystać jego ogromne możliwości.

Radosław Gołąb,
Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital, AMS S.A.

10:00

Digital Out of Home a Digital. Wita się z gąską czy to już jedność?

opis

Digital Out of Home a Digital wskazujemy co łączy, a co jeszcze dzieli. Technologie w zbieraniu danych i dalszym wykorzystaniu w kampaniach dają szanse na lepsze dotarcie do wybranej target grupy. Przedstawiamy jak w holistyczny sposób łączyć kampanie wizerunkowo – zasięgowe z kampaniami performance Digital Out of Home i Digital.

Dorota Tymińska,
CEO,
ABi Media Holdings
Maksym Zakharko,
Chief Marketing&Technology Officer,
ABi Media Holdings

10:20

Kontekst miejsca, czasu i treści, czyli wewnętrzna komunikacja na nośnikach cyfrowych.

opis
Spersonalizowane reklamy szybciej i celniej trafiają do potencjalnego nabywcy. Cyfrowa reklama wewnętrzna posiada jedną z najbardziej imponujących i ekscytujących cech, czyli możliwość dopasowania kreacji do kontekstu. Potrafi wykorzystać fizyczne środowisko/lokalizację w ramach kampanii reklamowej. Posiada zdolność przystosowania się do potrzeb określonego klienta w określonym miejscu.

Joanna Pełech-Mikulska,
Media Director,
Blue Eyes Media Sp. z o. o.

10:40

Ile wart jest rynek Digital Out of Home i skąd to wiemy.

opis

Digital Out of Home to najszybciej rosnący segment w reklamie Out of Home. Naturalną potrzebą rynku było monitorowanie wydatków na Digital OOH i możliwość odniesienia ich do wydatków na inne media. Co wydarzyło się w ostatnim roku, jakie korzyści przyniosło rynkowi i jakie niesie ze sobą konsekwencje – o tym wszystkim opowiemy podczas prezentacji.

Marcin Gerc,
Managing Director,
Kantar Media
Magdalena Mussmann,
Head of Offline non-TV Investment,
dentsu Polska

11:00

Przerwa kawowa

11:20

Retargeting OOH, czyli jak łączyć kampanie mobile z kampaniami Out of Home.

opis

Dwa wydawało by się oddzielne światy jakimi jest reklama mobilna oraz reklama Out of Home wbrew pozorom mają ze sobą bardzo wiele wspólnego. Rozwiązania mobilne pozwalają skutecznie docierać do użytkowników, którzy mieli wcześniej kontakt z kampanią realizowaną na nośnikach out of home. Dodatkowe opcje targetowań pozwalają bardzo precyzyjnie docierać do użytkowników należących do target grupy klienta.

Piotr Zagórski,
CEO,
retargetingOOH.com

11:40

3D DOOH. Jak marki przyciągają uwagę odbiorców dzięki spektakularnej cyfrowej reklamie zewnętrznej.

opis

W 2022 roku reklama Digital Out-of-Home zatarła kolejną granicę, pomiędzy realną i wirtualną rzeczywistością oferując możliwość wyświetlenia anamorficznych iluzji #3D na płaskich powierzchniach. Dzięki technologii przestrzeń miejska na całym świecie eksplodowała feerią zaawansowanych i angażujących reklam przyciągających uwagę na niespotykaną dotąd skalę. W trakcie prezentacji przedstawię najlepsze przykłady realizacji z Polski i ze świata oraz opowiem, na co zwrócić uwagę tworząc animacje 3D dla klientów.

Damian Rezner,
Dyrektor Operacyjny,
Screen Network

12:00

Streets are new newsfeed, czyli czym żyją ulice?

opis

Na podstawie kilku kampanii i akcji NGO i aktywistów powiemy o tematach, którymi żyją ulice. Główne tezy:

• jak to, co naprawdę ważnego dzieje się między ludźmi i dla ludzi funkcjonuje w przestrzeni

• kto, do kogo i jak mówi o tematach ważnych, trudnych i rzadziej spotykanych w OOH 

Agnieszka Maszewska,
Szefowa marketingu i komunikacji,
Jet Line
Aleksandra Derc,
Dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej,
Warexpo

12:20

Smart City: jak cyfrowa reklama zewnętrzna poprawia komunikację współczesnych miast.

opis

Nowoczesna cyfrowa reklama zewnętrzna pomaga miastom docierać do mieszkańców z właściwym komunikatem we właściwym momencie. Na całym świecie ekrany są coraz częściej wykorzystywane do celów informacyjnych, ostrzegawczych oraz edukacyjnych. W tracie prezentacji opowiem o najciekawszych rozwiązaniach pokazujących skuteczność ekranów cyfrowych w kontekście komunikacji z mieszkańcami nowoczesnego Smart City.

Maciej Paciorek,
Dyrektor Sprzedaży,
Screen Network

12:40

Lunch

13:30

Dla tych, którzy wrócili z lunchu na czas. Czego możecie wymagać od operatora cyfrowej reklamy zewnętrznej?

opis

Menedżerze marketingu, planowania, kreatywny dyrektorze, dyrektorze odpowiedzialny za markę lub produkt, osobo otwarta na nowe trendy.
Pukają do Twych drzwi dostawcy out of home, bądź wymagający!
Chciej: jakości wyświetlanego obrazu- rozdzielczości, kontrastu, jasności dopasowującej się do otoczenia, synchronizacji wyświetlanych treści, koloru zgodnego z brandbookiem.
O nowościach technologicznych na rynku out of home, oraz o tym czego marka Samsung wymaga od operatorów…

Tomasz Bukowski,
Senior Sales Manager
Samsung Electronics Polska

13:50

Digital Out Of Home wreszcie policzalny.

opis

TBC

Grzegorz Śliwa,
Dyrektor Zarządzający
AraHUB sp. z o.o.

14:10

Dostępne metody lokalizowania użytkowników przy nośnikach outdoorowych.

opis

Przykłady realizacji kampanii kierunkowych OOH/DOOH z kampaniami digital programmatic na podstawie przykładów kampanii z Polski oraz Niemiec. Omówienie dostępnych możliwości lokalizowania użytkowników w internecie.

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE
Hybrid AdTech Sp. z o.o.

14:30

Proces planowania kampanii DOOH z perspektywy domu mediowego.

opis
  • O czym pamiętać na każdym z etapów aby kampania przyniosła jak najlepsze rezultaty?
  • Dlaczego warto grać do jednej bramki na przykładzie promocji gier planszowych Trefla.

 

 

Piotr Boguta,
Senior Communication Planner
Value Media
Sebastian Ładosz,
Senior Programmatic Specialist
Sales Tube

14:50

Przerwa kawowa

15:10

Korzyści z integracji AI w DOOH – precyzyjne targetowanie i rozliczanie kampanii według rzeczywistych danych o obejrzeniach na żywo, trendy i możliwości.

opis

TBC

Tomasz Solecki,
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
WiseGlass
Adam Wojdyło,
Trade Marketing & Sales Manager
WiseGlass

15:30

Digitalizacja w reklamie OOH perspektywą na lepszą komunikację z konsumentem – czyli o tym jaką szansę dostają agencje kreatywne przy tworzeniu skutecznych kreacji.

opis

Postaramy się wskazać, że DOOH to nadal reklama zewnętrzna, zatem z uwagi na specyfikę jej konsumpcji należy właściwie i świadomie przygotować materiał ekspozycyjny. Zwartość, czytelność, kolorystyka jako kluczowe kwestie dotyczące budowy i efektywności layoutu. Wskazanie na różnice między dobrą i złą kreacją. Jak zarządzić kontentem żeby był dobrze i efektywnie odebrany.

Piotr Luberadzki,
Członek Zarządu,
Dyrektor Sprzedaży,
Synergic

15:50

Najciekawsze case’y z Polski.

opis

Podczas tego wystąpienia zobaczysz najciekawsze, pod różnymi względami, kampanie realizowane na polskim rynku.
Będzie to duża dawka inspiracji więc warto zostać do końca.

Radosław Gołąb,
AMS S.A.
Piotr Luberadzki,
Synergic
Agnieszka Maszewska,
Jet Line
Michał Mozyrko,
IMS Sensory Media

16:10

Zakończenie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Prelegenci

Piotr Boguta

W branży reklamowej od 17 lat

Obecnie Senior Communication Planner w Value Media

Fan reklamy OOH i kibic cyfryzacji nośników reklamowych

 

Tomasz Bukowski

Senior Sales Manager w Samsung Electronics Polska

Jak podsumować swoje życie zawodowe w trzystu znakach? Skup się Bukowski i pomyśl, co chciałbyś o sobie opowiedzieć innym.
Chyba tyle, że od blisko dwudziestu lat pracuje z technologiami IT. Startowałem w Dziale Marketingu tworzyłem produkt, jego wizerunek, dbałem o dotarcie do właściwych klientów. Od ponad dziesięciu lat angażuję się w rozwijanie relacji na płaszczyźnie B2B i z przyjemnością obserwuję jak nowe technologie i szeroko pojęta digitalizacja wkraczają do kanonu narzędzi marketingowych, zwłaszcza w wymiarze Out Of Home.

Aleksandra Derc

Dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej w Warexpo.

Psycholożka społeczna i kulturoznawczyni. Od lat związana z warszawskim samorządem. W pracy zawodowej łączy doświadczenia z obszarów public relations, marketingu kultury, kreowania tożsamości marki, z procesami komunikacji wizualnej i szerokimi możliwościami jakie daje reklama out-of-home.

Marcin Gerc
Radosław Gołąb

Dyrektor ds. rozwoju oferty digital/AMS S.A

W AMS odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami. Z branżą reklamy online związany od ponad 15 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest szefem Grupy Roboczej IAB Digital Out of Home, a także członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, motocyklista oraz triathlonista.

Piotr Luberadzki

Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedaży na rynku mediów. Kluczowe obszary kompetencji: kreowanie i realizacja działań sprzedażowych oraz kierowanie pracą zespołów, sprzedaży, budowanie relacji z kluczowymi klientami, new business, tworzenie scenariuszy budżetowych i biznesowych pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku, doświadczenie w międzynarodowych strukturach sprzedażowych

Współpracuje z największymi klientami i domami mediowymi.

Wykształcenie kierunkowe: Handel Zagraniczny (Uczelnia Łazarskiego w Warszawie), Socjologia (Collegium Civitas), Zarządzanie Sprzedażą (Szkoła Główna Handlowa).

Z rynkiem reklamowym związany od 2000 roku, w Synergic od prawie 4 lat pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży, od lipca 2022 powołany na Członka Zarządu.
W wolnym czasie entuzjasta nordic walking i hokeja na lodzie.

Sebastian Ładosz

W branży reklamowej od 6 lat

Obecnie Senior Programmatic Specialist w Sales Tube

Doświadczony gracz w dziedzinie programmatic i gier planszowych

 

Grzegorz Marczak

Grzesiek jest managerem z ponad 17 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI, związany był m.in z OOH, digitalem, aplikacjami oraz prasą. W Hybrid.ai/VOX odpowiada za sprzedaż i jej rozwój na rynkach CEE

Agnieszka Maszewska

Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line.

Absolwentka polonistyki na UW, podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN i studiów CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Copywriterka. Wiceprezeska zarządu i wolontariuszka Fundacji Rejs Odkrywców. Urlopy spędza w górach.

Magdalena Mussmann

W dentsu Polska odpowiedzialna jest za strategię negocjacyjną i zakupową w mediach: radio, OOH, digital OOH, kino i prasa oraz merytoryczne wsparcie dla zespołów klienckich, działu analiz i marketingu.

Ekspertka mediowa z ponad 17 stażem. Aktywnie wspiera liczne projekty i inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju obszaru – media offline. Jest m.in. współtwórczynią OMI – narzędzia do planowania kampanii i oceny ofert w OOH oraz inicjatorką monitoringu digital OOH w Kantar.

Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w Group One Media na stanowisku Buying Intelligence Director, wcześniej związana była z OMD jako Deputy Buing Director.

Członkini grupy Digital OOH przy IAB.

Maciej Paciorek

Dyrektor sprzedaży/Członek Zarządu Screen Network

Ekspert w zakresie zarządzania zespołami sprzedażowymi i projektami biznesowymi. Od ponad 16 związany z rynkiem reklamy zewnętrznej. W grupie Ströer Polska stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Od lat zaangażowany we współpracę z sektorem publicznym.
Absolwent Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.
Obecnie jako Dyrektor Sprzedaży Screen Network jest odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs.

Joanna Pełech-Mikulska

Prezeska i założycielka agencji reklamowej BE Media.

Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Pasjonatka marketingu i kreatywnej reklamy zewnętrznej, osiągająca znakomite efekty w swojej pracy. Jest także autorką tekstów, podróżniczką oraz miłośniczką śpiewu.

Tomasz Solecki

Manager, zarządzający przedsiębiorstwem, organizacją, sprzedażą. Kieruje rozwojem firmy. Obecnie jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w WiseGlass. Związany z branżą marketingowo-reklamową. Ponad 15-letnie doświadczenie w branżach: farmaceutycznej, FMCG, fitness oraz sportowej gdzie był odpowiedzialny za budowę zespołów, organizacji, produkcji, rozwoju firmy oraz sprzedaży innowacyjnych rozwiązań.

Wszechstronność, elastyczność, otwartość i gotowość na zmianę, to cechy i dewiza zawodowa, która mu przyświeca i która według Tomka jest niezbędna w dzisiejszych czasach do odnoszenia biznesowych sukcesów.

 

Andrzej Słomka

Dyrektor Zarządzający Jet Line

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami oraz działami sprzedaży i marketingu w branżach deweloperskiej, odzieżowej, IT. Od 10 lat kieruje zespołami sprzedaży, marketingu i realizacji kampanii w Jet Line.

Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych o kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie Projektami oraz studiów MBA i programu Professional Diploma in Marketing w ośrodku Questus.

Żeglarz i pasjonat nowych technologii. Przebiegł kilkadziesiąt maratonów w różnych stolicach Europy. Dużo czyta. Koneser włoskich smaków i wina.

Grzegorz Śliwa

Dyrektor Zarządzający
AraHUB sp. z o.o.

Z branżą mediową i badawczą związany od ponad 7 lat. Współtwórca rozwiązania ARA, dedykowanej technologii do zbierania, analizowania i agregowania danych z przestrzeni out of home, która korzysta z urządzeń pomiarowych (sensorów) i algorytmów sztucznej inteligencji.
Koncentruje się na kluczowym dla firmy obszarze rozwoju technologii i wdrożeń zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Od 2019 roku członek zarządu spółki Arahub sp. z o.o.

Damian Rezner

Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu Screen Network

Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od 2005 roku zaangażowany w rozwój rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Odpowiedzialny za wdrożenie wielu nagradzanych kampanii reklamowych łączących świat offline i online w tym wykorzystujących możliwości AI, Deep learning oraz technologię 3D. Członek jury Mixx Awards

Dorota Tymińska

ABi Media Holdings

Ekspert marketingu cyfrowego (digital marketingu). Od ponad 20 lat związana z mediami i rynkiem reklamy w środkach masowego przekazu – od prasy, przez radio, po Internet. Stoi za sukcesem rynkowym wielu firm – jest autorką i realizatorką kampanii, zlecanych zarówno przez firmy polskie, jak i największe koncerny globalne. Popularyzuje innowacyjne rozwiązania na rynku reklamy i kreuje trendy, które szybko znajdują uznanie w branży reklamowej. Stworzona i prowadzona przez nią agencja ABi Media Holdings nieustannie poszukuje nowych i efektywnych rozwiązań, m.in. w zakresie generowania leadów oraz ich optymalizacji. Realizuje kampanie o wysokiej skuteczności dzięki wielokanałowym działaniom – od video, po call center.

Adam Wojdyło

Trade Marketing & Sales Manager w WiseGlass

Kilkunastoletnie doświadczenie przy innowacyjnych projektach online marketingu, konsultant rynku mediów i reklamy online. Dziesiątki zrealizowanych projektów mobile marketingu i analiz Online2Offline, realizacji projektów eCommerce, tworzenia subskrypcji w digital, tworzenie strategii marek na marketplaces.
W WiseGlass, sieci reklamowej DOOH z wykorzystaniem AI, odpowiada za ofertę i relacje w rynkiem domów mediowych i klientów strategicznych.

Doświadczenie zdobywane przy stworzeniu strategii komunikacji marek klientów w Piano, Netsprint, Datarino. Prezes PBC w latach 2009-2013. Były szef Biura Reklamy 2000-2009. Były szef reklamy zewnętrznej Marketingu TVN.

Piotr Zagórski

CEO, retargetingOOH.com

Absolwent kierunku socjologii w Collegium Civitas.
Z branżą marketingową związany od ponad 15 lat. Specjalizuje się w zintegrowanych strategiach mediowych i synergii mediów.
Doświadczenie zdobywał m.in. w sieciowych agencjach mediowych (Grupa IPG, Grupa Publicis). 6 lat zarządzał domem mediowym.

Founder rozwiązań marketingowych o zasięgu globalnym oferowanych pod markami AXON i retargetingOOH.com.
Pracował przy działaniach marketingowych ponad 50 klientów na rynku polskim i rynkach zagranicznych.
Uzależniony od Instagrama, gotowania, muzyki elektronicznej i grania w gry planszowe.

Maksym Zakharko

Chief Marketing&Technology Officer, ABi Media Holdings

Zajmuje się Digital Marketingiem od 2015 roku, rozpoczynając swoją karierę od perspektywy technicznej. Dzięki technicznemu zapleczu jest w stanie skutecznie planować i realizować różne kampanie digital marketingowe. Specjalizuje się w zakupie mediów, analityce i strategii marketingu interaktywnego dla klientów na poziomie regionalnym, lokalnym i międzynarodowym. Juror The Stevie® Awards Competition, Summit International Awards, The 2022 MobileWebAwards.

Michał Mozyrko

IMS Sensory Media

Manager związany z branżą marketingowo-mediową od ponad 25 lat. Posiada doświadczenie w reklamie retail (IMS S.A.), radiowej (Eurozet), prasowej (Media Express), kinowej (New Age Media) oraz w badaniach rynku (Gallup Int.). Najważniejsze pola kompetencji to zarządzanie sprzedażą reklam, udział w wielu projektach wewnątrz organizacji i na rynku, budowanie relacji z największymi klientami, a także tworzenie nowych rozwiązań i produktów na rynku reklamy, w tym z udziałem online.
W IMS S.A. od 13 lat, aktualnie jako Head of Media Sales.

 

Cennik

  • DIMAQ Employer: rabat przyznawany jest posiadaczom certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer (wskazanych imiennie w zgłoszeniu).
  • Posiadacze certyfikatów DIMAQ: rabat przyznawany posiadaczom certyfikatów DIMAQ, którzy nie są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer.
  • Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsor

Partnerzy medialni

Współpraca

Organizator

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu