do Content Marketing
like a kingedycja 2
2 października 2018, Hotel Radisson BLU, ul. Grzybowska 24, Warszawa
Dowiesz się
Przekonasz się
Zapoznasz się
Poznasz
w 6 praktycznych warsztatach z content marketingu. Sprawdź szczegóły >>
IAB HowTo to cykl konferencji zainicjowanych przez przedstawicieli Grup Roboczych działających przy IAB Polska.
To jedyne takie wydarzenia tworzone, organizowane i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska – zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.
W drugiej edycji postawiliśmy na praktyczny aspekt Content Marketingu. Konferencja jest przeznaczona przede wszystkim dla managerów i specjalistów prowadzących projekty z zakresu content marketingu, zarówno po stronie marki, jak i agencji, domu mediowego, czy wydawcy.
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
i Dominika Harasimowicz
Wirtualna Polska Media
Prezentacja skupi się na strategiach contentowych i sprzedażowych firm trudniących się sprzedażą cudownych środków i usług w internecie. Wgląd w ich metody pozwoli odpowiedzieć na pytanie, czy i jaką marketerzy mogą wyciągnąć z nich lekcję na potrzeby własnych celów.
Media Impact Polska
Pokażemy – na przykładzie kilku kejsów z różnych kategorii – jak nowoczesne narzędzia badawcze pomagają przy tworzeniu i optymalizacji kampanii z wykorzystaniem video i treści pisanych.
O kontencie w ujęciu neuropsychologicznym.
Wyspa, ośrodki Broki i Wernickego, neurony lustrzane, fMRI czyli co neurologia wnosi do rozmowy o kontencie. Wiemy co się dzieje kiedy konsument klika w link w kontencie ale co się dzieje w jego mózgu że kontent działa lepiej? Zrozumienie wpływu kontentu na prace mózgu może pozwolić na tworzenie jeszcze skuteczniejszych działań kontentowych.
Lidia Marchwińska,
Agora
Video Content Marketing – czyli co daje Klientom digital video na www, FaceBooku, YouTubie, IGTV, TicToc
7 praktycznych bulletpointów. Prelegentki podzielą się swoim unikalnym know-how wybudowanym na podstawie prób i błędów, a także wynikami najnowszego badania dotyczącego contentu digital video.
Ireneusz Klimczak,
GetResponse
Obecnie mamy dostęp do olbrzymiej ilości danych, jednak nie zawsze z nich korzystamy. W jaki sposób SEO może pomóc twórcom contentu w przygotowaniu treści wartościowych zarówno z perspektywy biznesu jak i klienta? Co zrobić aby stać się wiarygodnym partnerem naszych czytelników, a nie tylko tylko dostawcą informacji?
Plista
Jakie słowa działają w reklamie natywnej? Jak optymalizować kampanie? Jak sprawić, by tak krótki komunikat, jakim jest 40 znaków, był skuteczny i jakie może przynieść efekty?
Kantar
W mediach ciągle większość dyskursu zajmują millenialsi, czyli pokolenie Y, natomiast o pokoleniu Z nadal mówi się niewiele. Przebadaliśmy Zetki, by sprawdzić, czym to nowe młode pokolenie wyróżnia się na tle millenialsów i pokolenia X i postaramy się opowiedzieć, jak to pokolenie postrzega komunikację marketingową. Czy jest otwarte na reklamę? Jakie formy komunikacji marki są najlepiej odbierane przez to pokolenie?
MullenLowe MediaHub,
Jacek Studziński
Isobar Poland
ING Bank Śląski postanowił poruszyć trudny temat społeczny, jakim są działania na rzecz czystego powietrza. Czy można sobie wyobrazić lepszy krok ze strony marki, dla której “Liczą się ludzie”? Ale w jaki sposób zaszczepić wśród Polaków myślenie o ECO i zachęcić do działań proekologicznych? Proste – dzięki skutecznym działaniom content marketingu! Jakim? Przyjdź i zobacz case study z kampanii, która poruszyła miliony serc.
Marcin Klimczak,
MediaCom
Niezależnie od formatu – czy to krótkie Instastory czy program telewizyjny – chodzi o jedno – złapanie uwagi konsumenta i podarowanie mu wciągającej historii. Dlaczego wszędzie widzimy teraz „stories”? Jak zaangażować konsumenta w opowieść, którą marka chce opowiedzieć? Na co uważać? Jak to robią najlepsi?
Kamikaze
Instagram wciąż rozbudowuje format Instastories, czyli contentu, który po 24 godzinach znika z konta użytkownika. Jak wykorzystać jego popularność do budowania relacji z Konsumentem, jak sprawić by chętnie wracał do marki, a w ostatnim kroku kupił nasz produkt?
Jak efektywnie włączyć muzykę w komunikację marek hotelowych? Jak zaplanować kampanię z influencerem z komunikacją 360. O tym wszystkim dowiecie się podczas wystąpienia i prezentacji case study z kampanii hoteli rodziny ibis — ibis.tu mieszka muzyka
24/7 Communication
Celem McDonald’s jest nie tylko tworzenie contentu, który zostanie zauważony, ale przede wszystkim tworzenie treści wartościowych, które będą czymś więcej niż tylko zwykłą reklamą. Stworzyliśmy więc taką linię kreatywną, która jest nie tylko nowatorska, ale przede wszystkim artystycznie wartościowa, tworzona przez samych Użytkowników – gości McDonald’s, zgodnie z ideą „only McDonald’s can do it”.
Ewa Grzybowska,
LiquidThread (Publicis Media)
Marki premium, z uwagi na swoją prestiżowość, tworzą między swoimi produktami a konsumentem dystans. Kiedy jednak okazuje się, że chcą go zmniejszyć, pojawia się pytanie – jak to zrobić? I tutaj z pomocą przychodzi content marketing.
Jacek Studziński
Adrian Kornacki
Anna Gumkowska
Hanna Czacharowska
Podróżuje, ile się da i jak najdalej się da, a gdy się nie da, spędza czas przed komputerem lub z książką. Uwielbia dobre jedzenie.
Lidia Marchwińska
Michal Zajdel
Michał Mańkowski
W branży od 2010 roku. Od 3 lat specjalizuję się w storytellingu i reklamie natywnej oraz ich zastosowaniu w nowych mediach.
Paulina Kozyra
Ewa Schreiber
Anna Karczmarek
Ewa Grzybowska
Marcin Klimczak
Z branżą mediową i reklamową związany od 17 lat. Współtwórca największych kampanii contentowych w Polsce dla takich klientów jak m.in. Mars, GSK, Coca-Cola. Swoją przygodę rozpoczął od badań marketingowych gdzie badał efektywność mediów oraz rozwiązań komunikacyjnych, rozwijając dział badań MediaComu Warszawa, aby w końcu zająć się realizacją najbardziej efektywnych kampanii z wykorzystanie treści.
Szymon Kubiak
Z MediaComem związany od 4 lat, z branżą internetową od 2010. Współtwórca największych kampanii contentowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury czy Mixx. Doświadczenie zdobywał we współpracy z takimi markami jak: The Coca-Cola Company, Play, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Szef grupy roboczej esport & gaming w IAB Polska, współtwórca jednej z największych konferencji esportowych w Polsce – Esport Forum
Karolina Kornacka
Hanna Bernakiewicz
Oskar Markiewicz
Ireneusz Klimczak
Dominika Harasimowicz
Specjalizuje się w układaniu strategii performance’owych dla klientów z branży e-commerce.
Szymon Kukanow
IAB HowTo do Content Marketing like a king 2
- dla firm niezrzeszonych
IAB HowTo do Content Marketing like a king 2
- dla firm członkowskich IAB Polska