do Content Marketing

like a king

edycja 2

 

2 października 2018, Hotel Radisson BLU, ul. Grzybowska 24, Warszawa

Na konferencji IAB HowTo do  Content Marketing like a king 2:
U

Dowiesz się

jak na najnowsze trendy Content Marketingu reaguje polski konsument

Przekonasz się

że można nauczyć się skutecznej komunikacji od scammerów

Zapoznasz się

z danymi pokazującymi, jakie treści tworzyć, by odnosiły zamierzony efekt i wspierały cele marki

Poznasz

najciekawsze kampanie Content Marketingowe ostatnich miesięcy
Jeśli jesteś przedstawicielem reklamodawcy, możesz dodatkowo wziąć udział
w 6 praktycznych warsztatach z content marketingu. Sprawdź szczegóły >>
O IAB HowTo

IAB HowTo to cykl konferencji zainicjowanych przez przedstawicieli Grup Roboczych działających przy IAB Polska.

To jedyne takie wydarzenia tworzone, organizowane i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska – zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.

Dla kogo?

W drugiej edycji postawiliśmy na praktyczny aspekt Content Marketingu. Konferencja jest przeznaczona przede wszystkim dla managerów i specjalistów prowadzących projekty z zakresu content marketingu, zarówno po stronie marki, jak i agencji, domu mediowego, czy wydawcy.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

09:00 – 10:00
Rejestracja i poranna kawa
10:00 – 10:10
Powitanie i otwarcie konferencji
10:10 – 10:30
Michał Mańkowski
i Dominika Harasimowicz
Wirtualna Polska Media
Co stoi za sukcesem tzw. „picu”, czyli magia content marketingu perswazyjnego. Jaką marketerzy mogą wyciągnąć z niego lekcję?

Prezentacja skupi się na strategiach contentowych i sprzedażowych firm trudniących się sprzedażą cudownych środków i usług w internecie. Wgląd w ich metody pozwoli odpowiedzieć na pytanie, czy i jaką marketerzy mogą wyciągnąć z nich lekcję na potrzeby własnych celów.

10:35 – 10:55
Ewa Schreiber,
Media Impact Polska
Mierzalny content marketing. Best practices o tym, jak wykorzystać eyetracking do budowania marki przez treść.

Pokażemy – na przykładzie kilku kejsów z różnych kategorii – jak nowoczesne narzędzia badawcze pomagają przy tworzeniu i optymalizacji kampanii z wykorzystaniem video i treści pisanych.

11:00 – 11:20
Szymon Kukanow, PHD Media Direction
Wszechświat zbudowany jest z historii a nie z atomów. Co na to nasz mózg?
O kontencie w ujęciu neuropsychologicznym.

Wyspa, ośrodki Broki i Wernickego, neurony lustrzane, fMRI czyli co neurologia wnosi do rozmowy o kontencie. Wiemy co się dzieje kiedy konsument klika w link w kontencie ale co się dzieje w jego mózgu że kontent działa lepiej? Zrozumienie wpływu kontentu na prace mózgu może pozwolić na tworzenie jeszcze skuteczniejszych działań kontentowych.

11:25 – 11:45
Anna Gumkowska,
Lidia Marchwińska,
Agora

Video Content Marketing – czyli co daje Klientom digital video na www, FaceBooku, YouTubie, IGTV, TicToc

7 praktycznych bulletpointów. Prelegentki podzielą się swoim unikalnym know-how wybudowanym na podstawie prób i błędów, a także wynikami najnowszego badania dotyczącego contentu digital video.

11:45 – 12:05
Przerwa kawowa
12:10 -12:30
Oskar Markiewicz,
Ireneusz Klimczak,
GetResponse

 

Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem

Obecnie mamy dostęp do olbrzymiej ilości danych, jednak nie zawsze z nich korzystamy. W jaki sposób SEO może pomóc twórcom contentu w przygotowaniu treści wartościowych zarówno z perspektywy biznesu jak i klienta? Co zrobić aby stać się wiarygodnym partnerem naszych czytelników, a nie tylko tylko dostawcą informacji?

12:35 – 12:55
Paulina Kozyra,
Plista
Jak wykorzystać potencjał 40 znaków w reklamie natywnej?

Jakie słowa działają w reklamie natywnej? Jak optymalizować kampanie? Jak sprawić, by tak krótki komunikat, jakim jest 40 znaków, był skuteczny i jakie może przynieść efekty?

13:00 – 13:20
Michał Zajdel,
Kantar
Generacja Zet vs Content – jak pokolenie Zet konsumuje treści

W mediach ciągle większość dyskursu zajmują millenialsi, czyli pokolenie Y, natomiast o pokoleniu Z nadal mówi się niewiele. Przebadaliśmy Zetki, by sprawdzić, czym to nowe młode pokolenie wyróżnia się na tle millenialsów i pokolenia X i postaramy się opowiedzieć, jak to pokolenie postrzega komunikację marketingową. Czy jest otwarte na reklamę? Jakie formy komunikacji marki są najlepiej odbierane przez to pokolenie?

13:25 – 13:45
Adrian Kornacki
MullenLowe MediaHub,

Jacek Studziński
Isobar Poland
EKO-system: jak rozdmuchać ideę? (na przykładzie kampanii ING)

ING Bank Śląski postanowił poruszyć trudny temat społeczny, jakim są działania na rzecz czystego powietrza. Czy można sobie wyobrazić lepszy krok ze strony marki, dla której “Liczą się ludzie”? Ale w jaki sposób zaszczepić wśród Polaków myślenie o ECO i zachęcić do działań proekologicznych? Proste – dzięki skutecznym działaniom content marketingu! Jakim? Przyjdź i zobacz case study z kampanii, która poruszyła miliony serc.

13:50 – 14:10
Szymon Kubiak,
Marcin Klimczak,
MediaCom
Stories. Stories everywhere. Jak marki mogą (i powinny) opowiadać angażujące historie?

Niezależnie od formatu – czy to krótkie Instastory czy program telewizyjny – chodzi o jedno – złapanie uwagi konsumenta i podarowanie mu wciągającej historii. Dlaczego wszędzie widzimy teraz „stories”? Jak zaangażować konsumenta w opowieść, którą marka chce opowiedzieć? Na co uważać? Jak to robią najlepsi?

14:10 – 14:55
Lunch
15:00 – 15:20
Karolina Kornacka,
Kamikaze
Content, który znika – o sile Instastories, czyli jak tworzyć angażujące treści i budować trwałą relację z Konsumentem nietrwałym contentem

Instagram wciąż rozbudowuje format Instastories, czyli contentu, który po 24 godzinach znika z konta użytkownika. Jak wykorzystać jego popularność do budowania relacji z Konsumentem, jak sprawić by chętnie wracał do marki, a w ostatnim kroku kupił nasz produkt?

15:25 – 15:45
Hanna Bernakiewicz, AccorHotels/Grupa Hotelowa Orbis
Case study kampanii hoteli ibis „ibis.Tu mieszka muzyka”

Jak efektywnie włączyć muzykę w komunikację marek hotelowych? Jak zaplanować kampanię z influencerem z komunikacją 360. O tym wszystkim dowiecie się podczas wystąpienia i prezentacji case study z kampanii hoteli rodziny ibis — ibis.tu mieszka muzyka

15:50 – 16:10
Hanna Czacharowska,
24/7 Communication
Instagram McDonald’s – content 2.0.

Celem McDonald’s jest nie tylko tworzenie contentu, który zostanie zauważony, ale przede wszystkim tworzenie treści wartościowych, które będą czymś więcej niż tylko zwykłą reklamą. Stworzyliśmy więc taką linię kreatywną, która jest nie tylko nowatorska, ale przede wszystkim artystycznie wartościowa, tworzona przez samych Użytkowników – gości McDonald’s, zgodnie z ideą „only McDonald’s can do it”.

16:15 – 16:35
Anna Karczmarek,

Ewa Grzybowska,
LiquidThread (Publicis Media)
Jak ocieplić lodowate serce marki premium – case study Mercedes 4Fathers

Marki premium, z uwagi na swoją prestiżowość, tworzą między swoimi produktami a konsumentem dystans. Kiedy jednak okazuje się, że chcą go zmniejszyć, pojawia się pytanie – jak to zrobić? I tutaj z pomocą przychodzi content marketing.

16:40
Zakończenie
Prelegenci
Jacek Studziński
Strategy Planner w Isobar Poland. Od 1999 roku zdobywa doświadczenie w planowaniu strategicznym, reklamie i marketingu cyfrowym – pracował dla większości kategorii i obszarów komunikacji – od direct po digital. Posiada doświadczenie w nadzorowaniu i moderacji badań konsumenckich oraz moderowaniu warsztatów. Był m.in. strategic planning directorem w Young & Rubicam Poland (w latach 2011-2012) i G7 (w latach 2009-2011), planning directorem w TBWA (w latach 2007-2009), strategic plannerem i strategic planing directorem w Grey Group Poland (w latach 2004-2006) i plannerem w Leo Burnett (w latach 2003-2004). W 2000 roku był współtwórcą D’Arcy Interactive – jednego z pierwszych interaktywnych działów wśród polskich agencji reklamowych. Realizował projekty dla takich firm jak AXA, Chipita, Credit Agricole, Cropp Clothing, Ferrero, Grupa Żywiec, Heineken, Kredyt Bank, Mars (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat), Nivea, Orange, Pekao S.A., SAB Miller, T-Mobile, Warta. Z ostatnich osiągnięć: jest twórcą strategii rebrandingu RWE na Innogy (“Miło cię widzieć”) oraz kampanii “Warto poprawiać” dla OBI.
Adrian Kornacki
Senior Digital Planner w MullenLowe MediaHub, tworzył działania dla takich marek jak: McDonald’s, Warner Bros, Showmax, Renault, Nissan, Mercedes Benz, Wizz Air, Plus czy Johnnie Walker. Specjalizuje się w budowaniu i komunikacji marki na wszystkich frontach digitalu. Niezmordowany poszukiwacz ludzkich zachowań i postaw, które zaszczepia w świat Internetu. Zapatrzony fan kina, który w przerwach meczu zawsze ogląda reklamy.
Anna Gumkowska
Head of Video & Lifestyle Department – tworzy z zespołem różnorodne formaty wideo dedykowane pod różne platformy (www, FB, YT) czy produkcje specjalne w ramach współpracy z klientami zewnętrznymi. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Ph.D., autorka szeregu publikacji branżowych i uczestnik licznych konferencji. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas. Głęboko wierzy w to, że jej syn zostanie youtuberem.
Hanna Czacharowska
W ramach 24/7Communication zajmuje się zespołem Social Media prowadzącym komunikację dla marek takich jak McDonald’s, Worldbox, Herlitz czy Bosch Polska. Wraz z zespołem przygotowuje komunikację od strategii po realizację. Karierę rozpoczęła w finansach i bankowości (PwC, Alior Bank), później pracowała dla takich marek jak Danone, Carlsberg, Crunchips, Makro Cash&Carry.
Podróżuje, ile się da i jak najdalej się da, a gdy się nie da, spędza czas przed komputerem lub z książką. Uwielbia dobre jedzenie.
Lidia Marchwińska
Dyrektor Projektów Specjalnych Gazeta.pl – odpowiada za projekty content marketingowe oraz rozwiązania z zakresu reklamy natywnej i reklamy mobilnej dopasowane do potrzeb klientów. Wcześniej pracowała w Onet.pl, m.in. na stanowisku group account managera w dziale agencyjnym. W godzinach pracy nieustraszenie walczy o edukację rynku i satysfakcję klientów z działań content marketingowych. Po godzinach angażuje się w wychowanie pokolenia Z.
Michal Zajdel
Ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie Media &Digital Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.
Michał Mańkowski
Senior creative, Grupa Wirtualna Polska Media.

W branży od 2010 roku. Od 3 lat specjalizuję się w storytellingu i reklamie natywnej oraz ich zastosowaniu w nowych mediach.

Paulina Kozyra
Absolwentka dwóch fakultetów na Uniwersytecie Warszawskim. Zawodowo Team Manager działów: Publisher i Content w GroupM – Plista. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie digitalowe zdobywała m.in. w wydawnictwach RASP, Grupa O2 (obecnie Grupa WP), Polskiej Agencji Prasowej oraz agencji interaktywnej BJG. W Plista współpracuje z największymi wydawcami w Polsce, wdraża nowe produkty natywne, buduje i realizuje strategie content marketingowe dla największych klientów agencji. Prywatnie, w wolnym czasie, projektuje wnętrza. Niepoprawna miłośniczka psów rasy jamnik.
Ewa Schreiber
Head of Strategic Project Management, MEDIA IMPACT POLSKA. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Pracowała po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Grupą Onet RAS Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio.
Anna Karczmarek
Strategy Planner w agencji LiquidThread (Publicis Media). Zajmuje się planowaniem strategii komunikacji 360. Wierzy w moc dobrego contentu.
Ewa Grzybowska
Product Manager w agencji LiquidThread (Publicis Media). Swoje wieloletnie doświadczenie zdobyte na projektach contentowych po stronie wydawcy teraz wykorzystuje jak Product Manager w LiquidThread. Pracując w dziale Digital Media Products, realizuje kampanie, wykorzystując produkty, które łączą media, kreację i technologię. Oprócz realizowania projektów dla wielu klientów, ciągle poszukuje nowych rozwiązań, które mogą odpowiedzieć na potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów.
Marcin Klimczak
Head of Content Strategy w MediaCom Warszawa.
Z branżą mediową i reklamową związany od 17 lat. Współtwórca największych kampanii contentowych w Polsce dla takich klientów jak m.in. Mars, GSK, Coca-Cola. Swoją przygodę rozpoczął od badań marketingowych gdzie badał efektywność mediów oraz rozwiązań komunikacyjnych, rozwijając dział badań MediaComu Warszawa, aby w końcu zająć się realizacją najbardziej efektywnych kampanii z wykorzystanie treści.
Szymon Kubiak
Head of Content Creation w MediaCom Warszawa.
Z MediaComem związany od 4 lat, z branżą internetową od 2010. Współtwórca największych kampanii contentowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury czy Mixx. Doświadczenie zdobywał we współpracy z takimi markami jak: The Coca-Cola Company, Play, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Szef grupy roboczej esport & gaming w IAB Polska, współtwórca jednej z największych konferencji esportowych w Polsce – Esport Forum
Karolina Kornacka
Karolina Kornacka, Head of Content & Social Media w Kamikaze. Z agencją związana od 2014 r., początkowo jako Junior Social Media Specialist, później Social Media Executive, a następnie Project Manager i Social Media Specialist. Na początku 2016 roku objęła stanowisko Strategy Planner. Obecnie nadzoruje pracę zespołu Social Media i realizację projektów content marketingowych, a wiedzą i doświadczeniem wspiera prace strategiczne dla kluczowych klientów agencji.
Hanna Bernakiewicz
Od 2015 roku na stanowisku Economy Segment Manager for Poland and Eastern Europe w Orbis S.A. / AccorHotels odpowiada za strategię marek ibis, ibis Styles oraz ibis budget. Z branżą hotelarską związana od 2007 roku. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w recepcji Mercure Wrocław, gdzie również była ambasadorką programu lojalnościowego Le Club AccorHotels. W 2011 roku została managerem programu, a po 3 latach objęła stanowisko Midscale Segment Manager for Poland and Baltic Area. Absolwentka Turystyki i Rekreacji wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz XVI edycji Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Rozwój kariery zawodowej w branży hotelarskiej łączy z osobistym zainteresowaniem turystyką. Chętnie podróżuje i odkrywa lokalne smaki wielu regionów świata. Sama również eksperymentuje w kuchni, a każdą wolną chwilę stara się wykorzystać jak najbardziej aktywnie.
Oskar Markiewicz
SEO Associate: Przez 4 lata walczył ze SPAMem w GetResponse, szczególnie nie lubi phishingowców. Obecnie w dziale SEO jest odpowiedzialny za strategie i ich wdrażanie. Uwielbia prace z ludźmi, jak i samotne wieczory z danymi. Wolny czas spędza na ściance wspinaczkowej albo ćwicząc kalistenikę.
Ireneusz Klimczak
Content Marketing Expert : Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse. Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze – @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.
Dominika Harasimowicz
Senior Performance Strategist, Grupa Wirtualna Polska Media

Specjalizuje się w układaniu strategii performance’owych dla klientów z branży e-commerce.

Szymon Kukanow
Marketer, psycholog, miłośnik nowych technologii. Dyrektor zarządzający domem mediowym PHD Rocket, realizującym kampanie reklamowe dla marek Volkswagen Group Polska. Od ponad 20 lat zarządza rozwojem marek zarówno po stronie korporacji jak i agencji, na rynkach lokalnych jak też ich globalnym rozwojem z poziomu HQ. Z pasją tworzy strategie wprowadzania i rozwoju marek z wykorzystaniem najnowszych możliwości z zakresu analizy danych i efektywności komunikacji. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu, komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów, promocji w Internecie, planowania kampanii promocyjnych oraz psychologii konsumenta. Prowadził prezentacje produktowe, szkoleniowe i inspiracyjne dla przedstawicieli świata marketingu dziennikarzy oraz studentów w języku polskim i angielskim zarówno z zakresu marketingu, jak i psychologii. Współautor najnowszej książki Macieja Tesławskiego „Planowanie strategii marki” oraz „Model programu aktywizacji społecznej i zawodowej osób z Zespołem Aspegera i wysokofunkcjonujących osób z autyzmem.”
CENNIK
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto
Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl,tel. 784 047 485
Sponsorzy
Partnerzy medialni
Akredytacja
Serwis stworzony przez red-studio.eu